به همت فناوران پارك علم و فناوري گلستان؛
نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور افتتاح شد

نخستین تلویزیون اینترنتی روستایی کشور با هدف نمایش زیبایی‌های زندگی، آداب‌و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان و با محوریت فرهنگ روستا توسط شركت «سامان فيلم گلستان» عضو مركز رشد جامع پارك علم و فناوري گلستان افتتاح و راه‌اندازي شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، این شبکه تلویزیونی که قرار است از 23 مهرماه امسال فعالیت رسمی خود را آغاز نماید، در تلاش است با کنار زدن محدودیت‌های زمانی و مکانی و با نگاهی نو، زیبایی‌های زندگی، آداب‌و ‌رسوم و سبک زندگی روستاییان را در حوزه‌های فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، اقتصادی و ... به تصویر درآورد.

در اساس‌نامه و راهبرد اساسی این شبکه تلویزیونی، ارائه برنامه‌ها و محتوای جذاب متناسب با دیدگاه روز و با محوریت «فرهنگ روستا»، «آموزش»، «اقتصاد روستا» و «سبک زندگی» و ... تعریف شده است.

گسترش فناوری‌های نوین در عرصه کسب‌وکارهای روستایی و اقتصاد پایدار، نمایش ظرفیت‌هایی اقتصادی، اجتماعی و ... موجود در روستاها، طراحی یک سیستم تلویزیون اینترنتی در نبود یک پلتفرم خاص و مناسب ویدئویی برای روستاها و تجمیع محتواي پراکنده تولید شده با موضوع روستا در فضای مجازی از دیگر اهداف راه‌اندازي این شبکه تلویزیونی به شمار می‌رود.

گفتنی است؛ این شبکه تلویزیونی در راستای شعار "رونق و جهش تولید" زیر نظر پارک علم و فناوری گلستان و با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیمای جمهوری اسلامی و سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) راه‌اندازی شده است.

شبکه تلویزیونی روستا تی وی که در راستای شعار سال افتتاح شد، سعی دارد تا با نمایش زیبایی‌های زندگی و آداب‌و ‌رسوم روستاییان و با محوریت «فرهنگ روستا»  به تولید برنامه‌ها و محتوای جذاب بپردازد.

  31 شهریور 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63808
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام