مدیرکل کانون پرورش فکری خبر داد:
آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک در سراسر استان گلستان

https://www.kanoonnews.ir/d/2019/10/02/4/840542.jpg

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان از آغاز برنامه‌های هفته ملی کودک در شهرها و مناطق حاشیه‌نشین استان از 13 مهرماه خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا) به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب با اعلام این خبر گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» از 13 مهر در مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون گلستان آغاز شد.

مدیرکل‌ کانون پرورش فکری گلستان با اشاره به این‌که در برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک ادارات و نهادهای مختلف از جمله امور بانوان و خانواده استانداری، آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروی انتظامی، حفاظت محیط‌زیست، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری، صدا و سیما، استاندارد، دادگستری و ... مشارکت دارند گفت: ویژه‌ برنامه‌های متنوع و مهیج هفته‌ ملی ‌کودک با رویکرد آموزه‌های عاشورایی و در دو سطح ویژه‌ی کودکان و هم‌چنین مربیان، معلمان، اولیای تربیتی و والدین در تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از روز 13 مهر آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رجب‌نسب در ادامه عناوین روزها و محور فعالیت‌های روز جهانی و هفته ملی کودک را به این ترتیب که 13مهر« کودکان با نیازهای ویژه، فرصت‌های برابر »،14 مهر « کودک، آموزش، سلامت و ایمنی »،15 مهر "کودک، محیط زیست، میراث فرهنگی و گردشگری" 16 مهر « کودک، صلح، بازی و نشاط »، 17 مهر « کودک، رسانه و ارتباطات »، 18مهر « کودک، کتاب و فرهنگ مطالعه » و 20 مهر « کودک، خانواده، سبک زندگی ایرانی‌اسلامی » اعلام کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این هفته برنامه‌های مختلفی هم‌چون افتتاح هفته ملی کودک در روز 13 مهر، شادپیمایی کودکان ویژه روز جهانی کودک، گفتگوی مستقیم نوجوانان با مسئولان استانی، ویژه برنامه روز جهانی کودک در مناطق سیل زده، قصه‌گویی، نمایش عروسکی، معرفی و روخوانی کتاب، بحث آزاد، نشریه دیواری، شعرخوانی، مسابقه فرهنگی و مذهبی، معرفی وقایع ایام، معرفی شخصیت، ایستگاه نقاشی، خوش‌نویسی امداد فرهنگی در مناطق سیل زده و ... را برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.

گفتنی است بیش از 150 برنامه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به‌مناسبت هفته ملی کودک به مدت یک هفته با شعار «آینده را باید ساخت» از تاریخ 13 الی 19 مهرماه در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان برگزار می‌شود.

  10 مهر 1398
بخش : جامعه
کد خبر: 62806
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام