مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان:
کاهش 40 درصدی شکایات در حوزه ICT

https://golestan.ict.gov.ir/MediaServer/74UUYGG67iKcybpey2yZeR/208528_0_2020_8_600_0_0_jpg_0_0/%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-40-%d8%af%d8%b1%d8%b5%d8%af%db%8c-%d8%b4%da%a9%d8%a7%db%8c%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d9%88%d8%b2%d9%87-ICT.jpg

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از پاسخگویی به بیش از دو هزار مورد شکایات مردمی در شش ماه اخیر خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: تعداد شکایات ثبتی در سامانه 195 در شش ماهه اول سال جاری حدود دو هزار مورد و در هفت حوزه اینترنت، خدمات پستی، تلفن همراه، تشعشعات، ارزش افزوده، پشتیبانی و دفاتر پیشخوان ثبت شده است.
وی اضافه کرد: از مجموع شکایات ثبت شده در سامانه 195 تعداد هزار و 428 مورد در حوزه اینترنت، 485 مورد تلفن همراه، هفده مورد خدمات پستی، هشت مورد تشعشعات دکل های مخابراتی، 16 مورد دفاتر پیشخوان و 22 مورد خدمات ارزش افزوده می باشد که به تمامی شکایات رسیدگی شده است.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان گلستان ادامه داد: حجم شکایات وارده در شش ماه سال جاری نسبت به سال گذشته با کاهش حدود 40 درصدی روبرو بوده است و زمان پاسخگویی به شکایات از 5 روز کاری به سه دهم روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 اضافه کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است.

  27 مهر 1399
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 63930
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

همراه اول شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام