به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی: موشن گرافیک چهل چراغ توسط حوزه هنری گلستان رونمایی شد

گرگان- رئیس حوزه هنری استان گلستان گفت: موشن گرافیک چهل چراغ که در چهل قسمت به بیان دستاوردها، اهداف و توانمندی ‌های انقلاب اسلامی می ‌پردازد به همت حوزه هنری گلستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، نقی محمد نژاد در نشست خبری که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شده بود، اظهار کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی و موشن گرافیک چهل چراغ که در چهل قسمت به بیان دستاوردها، اهداف و توانمندی ‌های انقلاب اسلامی می ‌پردازد به همت حوزه هنری استان همزمان با چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای اعلام شده امروز بیش از 80 درصد جمعیت ایران انقلاب و بیش از 53 درصد دوران دفاع مقدس ندیدند، افزود: بخش اعظمی از جمعیت کشور دو واقع بزرگ را لمس نکردند و فقط با آنچه که شنیده اند از این دوران یاد می کنند.

 محمد نژاد افزود:در طول 40 سال انقلاب اسلامی دشمنی های زیادی از درون و بیرون مرزها صورت گرفت تا جمهوری اسلامی ایران را به نابودی بکشاند و در این راه شهدای زیادی تقدیم کردیم.

 وی تبیین حضور همه جانبه مردم و بیان واقعیت‌ها در برابر سیاه ‌نمایی‌ها را جزو برنامه‌ های حوزه هنری دانست و یادآور شد:این موضوع در موشن گرافیک دیده شده است.

 محمد نژاد اظهار کرد: تولید برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از فروردین 96 در واحد های ششگانه حوزه هنری گلستان آغاز و تا پایان 98 دارد .

 رئیس حوزه هنری استان گلستان از چاپ 6 عنوان کتاب شعر به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی در گلستان خبر داد و اظهار کرد: در بخش ادبیات پایداری یک کتاب به چاپ رسیده که در ایام دهه مبارک فجر رونمایی خواهد شد، این کتاب با عنوان «مگر ما چند نفر بودیم» به نقش قزاق های گرگان در دوران دفاع مقدس پرداخته است.

وی در خصوص مستند انقلاب اسلامی در گلستان، افزود: ۳۰ فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه با موضوع انقلاب اسلامی تولید شده است.

محمدنژاد همچنین از کسب جایزه ویژه جشنواره  بین‌المللی آساهی شیمبون ژاپن توسط عکاس گلستانی « سحر حسن‌زاده » خبر داد و گفت: برخلاف آنچه که دشمنان در سیاه نمایی ها از حضور بانوان و یا نقش بانوان در جمهوری اسلامی ایران نشان می دهند بانوان ایرانی در عرصه های مختلف به اثبات رساندند که دارای برتری هایی هستند که بسیار مورد توجه است.

  3 بهمن 1397
بخش : فرهنگی
کد خبر: 60982
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام