مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمانی عمومی تبدیل شود

نتیجه تصویری برای ولی نژاد مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: این بیانیه باید به گفتمانی تبدیل شود که بتواند ما را به تمدن نوین اسلامی برساند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حجت‎الاسلام نورالله ولی‌نژاد در جلسه شورای اداری استان درباره لزوم توجه و برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: این بیانیه روایتی زیبا از روند انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون است و مسیر پرفراز و نشیبی را از چالش‌ها و بحران تا دستاوردها و ظرفیت‌ها را برای همه بازگو می‌کند.

وی با بیان اینکه این بیانیه باید چراغ راه همه مسئولان و مدیران قرار بگیرد، گفت: این بیانیه از سوی حکیمی شجاع، روشنفکر، مجاهد و مطلع از حقایق نگارش شده و لازم است که همه ما در آن تأمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بیان داشت: مسئولان در هر جایگاهی، اقشار مردم و به ویژه نسل جوان مخاطب این بیانیه هستند و هرکسی با توجه به مسئولیتی که برعهده دارد باید برای تحقق آن گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: صدور این بیانیه ارزشمند با وقوع سیل در گلستان و برخی استان‌های دیگر همزمان شد و فرصت مناسبی برای دقت نظر و تبیین آن دست نداد اما حالا که از این حادثه تلخ عبور کردیم باید زمان بیشتری برای تبادل نظر و تبیین این بیانیه بگذاریم.

ولی‎نژاد گفت: این بیانیه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید به گفتمانی تبدیل شود که بتواند ما را به تمدن نوین اسلامی برساند. ما برای رسیدن به این هدف والا نیازمند برخی لوازم از جمله روحیه جهادی هستیم.

وی از مسئولان خواست درباره بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک سند بالادستی، در هر جلسه 15 دقیقه صحبت شود تا بتوان آن را به یک گفتمان عمومی تبدیل کرد. در سوی دیگر مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی و همچنین رسانه‌ها نیز باید در پیشبرد این بیانیه نقش ایفا کنند.

  19 خرداد 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62256
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام