معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:
ماه رمضان فرصتی برای تبیین «گام دوم انقلاب» است

https://media.mehrnews.com/old/Larg1/1392/07/21/IMG13521815.JPG

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنمی است تا نگاه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب تبیین شود.
به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، حجت الاسلام علی اکبر سایری، در جمع بانوان فرهیخته گلستان اظهار کرد: بانوان فرهیخته از چهره های تاثیرگذار جامعه محسوب می شوند که نقش بسیار مهمی بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه بانوان فرهیخته دارای تریبون هستند، افزود: برخی از بانوان فرهیخته به دلیل موقعیت شغلی و فعالیتی که در جامعه دارند دارای ابزاری چون تریبون هستند و می توانند حرف ها و سخنان را انتقال دهند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص «گام دوم انقلاب»، گفت: ترسیم 40 سال گذشته انقلاب، اشاره به تفاوت ها و چالش های انقلاب، وجود فرصت ها و ظرفیت های موجود در کشور و تمدن سازی از مواردی است که مقام معظم رهبری در این بیانیه به آن اشاره داشته است.
وی یادآور شد: در بیانیه گام دوم انقلاب خودسازی و تمدن سازی تحت قالب توصیه بیان می شود که باید عزم عمومی شکل گیرد تا تمدن اسلامی در مقابل تمدن غربی اتفاق افتد.
سایری اظهار کرد: در جامعه امروز ما یاس و نا امیدی وجود دارد که اگر می خواهیم به تمدن اسلامی دست پیدا کنیم باید امید در جامعه زنده شود که این نیازمند ایجاد روحیه انقلابی است.
وی افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنمی است تا نگاه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب تبیین شود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اگر بنا است سرباز ولایت باشیم نباید اجازه دهیم این بیانیه چون دیگر بیانیه ها و منشورهای رهبری بر روی زمین بماند که این اتفاق رخ دهد توان سنگینی خواهیم داد.

  12 اردیبهشت 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61934
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام