مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:
تشریح درست ابعاد بیانیه «گام دوم انقلاب» باعث استمرار راه انقلاب می شود

https://static1.mojnews.com/thumbnail/pCqfG8ULx2bQ/vCgP0qziqlu7mxZapfED8PNgP_HWgNATZhL_qFcVXkzSTLQyPg_0zzqgCkAkpMJ8mlZy5b4kpFjp1XkSIz4bCYFqRDmw-xVOogZcAT_4Sd9QF2EwxgOXfQ,,/%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D9%84+%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA+%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C+%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.jpg

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیانیه « گام دوم انقلاب» منشوری از سیاست های کلان انقلاب، راه کار و استراتژی نظام است، گفت: اگر ابعاد بیانیه به درستی تشریح شود ملت راه انقلاب را به درستی ادامه خواهند داد.
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد درخصوص برگزاری دوره های آموزشی ویژه گروه های هدف سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با موضوع ماه رمضان و گام دوم انقلاب اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در گفتگو با خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))  گفت: اجرای دوره های آموزشی در مناسبت های مختلف یکی از سیاست های کلان سازمان تبلیغات اسلامی به شمار می آید.
وی با اشاره به اینکه برای برخوردار شدن از نیروهای توانمند و موثر در جامعه باید نسبت به برگزاری دوره های آموزشی اقدام کرد، افزود: در این دوره از کلاس ها مبانی آموزش، بیانیه مقام معظم رهبری با عنوان «گام دوم انقلاب» است که باید در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه بیانیه « گام دوم انقلاب» منشوری از سیاست های کلان انقلاب، راه کار و استراتژی نظام است، گفت: برهمه واجب است که این بیانیه را هم مطالعه و هم در دوره های آموزشی آن شرکت کنند تا پیام های پنهان و آشکار آن را به مرحله اجرایی برسانند.
وی یادآور شد: بعد از 40 سال پیروزی انقلاب این بیانیه سرلوحه انقلاب و دست مایع نیروهای انقلابی قرار گرفته است، اگر بتوانیم ابعاد بیانیه را به درستی تشریح کنیم و آموزش دهیم به همین میزان ملت راه انقلاب را به درستی ادامه خواهند داد و از مسیر انقلاب خارج نخواهند شد.
ولی نژاد با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی سرمایه است نه هزینه، خاطرنشان کرد: امید است با برگزاری این دوره ها روحانیون مستقر، مداحان، بانوان فرهیخته، مراکز قرآنی، هیئت های مذهبی و دیگر گروه های تبلیغی بتوانند در اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام های بلندی بردارند.
گفتنی است این دوره های آموزشی از هشتم اردیبهشت آغاز شده و تا 15 همین ماه ادامه دارد.

  12 اردیبهشت 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 61935
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام