نماینده تام الاختیار خانه کارگر گلستان:
دانشکده علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت پذیرش 4 هزار دانشجو را دارد

Image result for ‫دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگر گلستان‬‎

نماینده تام الاختیار خانه کارگر استان گلستان گفت: دانشکده علمی کاربردی خانه کارگر گلستان ظرفیت پذیرش 4 هزار دانشجو را دارد و با رویکرد فنی در رشته های مختلف اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، ظهر امروز هومن هادیان در نشست مشورتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: از زمان ساخت این دانشگاه تا کنون سرماهی گذاری خوبی در این دانشگاه شده است و یکی از بزرگترین دانشگاه های جامع علمی کاربردی شمال کشور است.

وی افزود: در اوایل ساخت این دانشکده و هنگامی که دانشکده های مختلف در استان بازگشایی نشده بود، نزدیک به 5 هزار دانشجو در این داشنگاه تحصیل میکردند که تعداد آن ها به مروز زمان با جذب شدن به دیگر داشنگاه ها کاهش یافت و در حال حاضر تعداد 530 دانشجو د ارد.

هادیان ادامه داد: اگر چه استان گلستان یک استا صنعتی نیست اما وجود چنین دانشگاهی با کارگاه ها و ماشین الات به روز صنعتی، می تواند یکی از مراکز علمی صنعتی برای توسعه استان محسوب شود که نیازمند حمایت مسئولان و صاحبان صنایع و اصناف است.

نماینده تام الاختیار خانه کارگر گلستان، با بیان اینکه 80 درصد دانشجویا این دانشگاه از شاغلان پذیرفته می شوند، گفت: هدف این دانشگاه ارتقاء سطح علمی و کاری افراد شاغلی است که با تحصیل میتوانند بازار کسب و کار خود را رونق بیشتری ببخشند.

وی افزود: این دانشگاه برای پذیرش داشنجو با سهیمه آزاد هم مشکلی ندارد و مشاوره قبل از اتتخاب رشته برای متقاضیان تحصیل  در نظر گرفته که نقش مهمی در اشتیاق آنان به تحصیل دارد.

هادیان افزود: در حال حاضر تعداد 8 مدرس حق التدریس و 6 مدرس تمام وقت در این داشنگاه مشغول به تدریس هستند.

گفتنی است سالن امفی تئاتر دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه کارگز گلستان با ظرفیت 300 نفر یکی از تلاهار بزرگ و مجهزی است که امکان برگزاری برنامه های مخمتلف را دارد.

  26 تیر 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62493
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام