آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان برگزار شد

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان جمعی دیگر از مسئولان و هنرمندان و دوستداران هنر موسیقی آیین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان در شامگاه 29 بهمن ماه در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ در ابتدای این آیین «ابوذر اسماعیلی ثالث» ضمن قدردانی از عوامل برپایی جشنواره به ارائه گزارش  روند برگزاری جشنواره پرداخت.
سپس عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، با قدردانی از عوامل برگزاری جشنواره و ارائه پیشنهاد ها و چشم انداز هایی برای موسیقی استان گلستان مطالبی را نقش و جایگاه موسیقی به عنوان ودیعه خداوند متعال برای بشر به سمع حاضران رساند.
همچنین در این آیین از سرپرستان گروه های شرکت کننده در جشنواره، اعضای سابق انجمن موسیقی استان گلستان و جمعی از فعالان و پیشکسوتان این عرصه قدردانی به عمل آمد.
در این مراسم از ساز چنگ دست ساخته هنرمند گلستان، یک کتاب درباره خوانندکی موسیقی پاپ رونمایی شد.
یادآوری می شود پخش کلیپ و اجرای موسیقی محلی و تلفیقی توسط هنرمندان گلستانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این آیین فرهنگی و هنری در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران بود.

  30 بهمن 1397
بخش : فرهنگی / موسیقی
کد خبر: 61163
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام