رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان:
چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش برگزار خواهد شد

رئیس اداره فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه جامعه کار، تلاش و تعاون استان انتخابی مسابقات کشوری، در رشته های قرائت، حفظ و مفاهیم قرآنی خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، حسین حسن پور با اشاره به لزوم مراجعه همه آحاد جامعه به آموزه های قرآن برای ارتقاء کیفیت شاخص های دینی و اجتماعی زندگی گفت: جامعه کار و تلاش نیز از این قاعده نه تنها مستثنی نیستند بلکه به دلیل حضور در عرصه جنگ اقتصادی و خط مقدم تولید، بیشتر محتاج به قرآن هستند.

وی افزود: این مسابقات در گام نخست با هدف توسعه و ترویج پرداختن به قرآن و مفاهیم والای آن و علاوه بر آن در راستای کشف استعدادهای قرآنی به خصوص در جامعه و در بین اقشار زحمتکش کارگری، کارفرمایی و تعاونگران انجام می‌شود.

حسن پور تصریح کرد: این مسابقات 10 و 11 شهریورماه و در دو بخش برادران (10 شهریور) و خواهران (11 شهریور) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افراد مجاز برای شرکت در این مسابقات را کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیر پوشش خدمات بهزیستی، تامین اجتماعی، دارندگان دفترچه تامین اجتماعی و همچنین خانواده‌های آنان تشکیل می‌دهند.

رئیس امور فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اعزام نفرات برتر استان برای حضور در مسابقات کشوری در زمستان سال جاری، ابراز امیدواری کرد: این اقدامات بتواند باعث اقبال بیش از پیش جامعه کار و تلاش به قرآن و مفاهیم آن شود.

  5 شهریور 1398
بخش : فرهنگی
کد خبر: 62679
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام