مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید؛
وزارت کار تنظیم کننده روابط بین کارفرمایان و کارگران است

نتیجه تصویری برای مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان:

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: دولت باید تامین کننده منافع و تصحیح کننده شرایط هم برای کارگران و هم برای کارفرمایان باشد، نقش ما تنظیم کننده بین روابط کارفرمایان و کارگران است و نباید مداخله گر باشیم.

 به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) سعید مازندرانی، عصر یکشنبه در سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان گلستان اظهار کرد: با توجه به تعریف سازمان جهانی کار یک فرد در طول روز باید تنها هشت ساعت کار مفید انجام دهد و مابقی آن را صرف خود کند.
وی افزود: با تعریفی که سازمان جهانی کار داشته اکنون شکاف زیادی در شرایط فعلی جامعه کارگری ایران وجود دارد، بسیاری از کارگران جامعه حتی خارج از این هشت ساعت قانون کار هم نمی توانند زندگی روزمره خود را تامین کنند و از مشکلات اقتصادی جامعه رنج می برند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از بی کار شدن 70 هزار گلستانی در سیل اخیر در استان خبر داد و گفت: با جاری شدن سیلاب در گلستان چهار هزار کارگاه قالی بافی موقتا تعطیل شده است.
وی از نقش کارگران در دوران های مختلف انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: در دوران های چون پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال جنگ تحمیلی و دیگر صحنه ها کارگران در صف مقدم قرار داشتند و تمام مشکلات را تحمل کردند.
مازندرانی کار فرما، صنعت گر، سرمایه گذار و کار آفرینان را دیگر ظلع جامع دانست و اظهار کرد: این ها سرمایه های مادی و معنوی زیادی را وارد عرصه کار و تولید کردند که به همین دلیل فشارهای زیادی بر آن ها وارد می شود.
وی یادآور شد: دولت باید تامین کننده منافع و تصحیح کننده شرایط هم برای کارگران و هم برای کارفرمایان باشد، نقش ما تنظیم کننده بین روابط کارفرمایان و کارگران است و نباید مداخله گر باشیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: در عبور از گردنه های سخت وظیفه سنگینی برعهده ما است. اگر مشکل در جامعه به وجود آید همه اجزا چون معلمان، کارگران و صنعت گران دچار آسیب خواهند شد.

  8 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61898
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام