استقبال 4 هزار گلستانی از جشنواره موسیقی فجر

در پایان پنجمین شب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در استان گلستان، 4 هزار نفر در گرگان و گنبدکاووس از اجرای گروه های موسیقی بومی و غیربومی استقبال کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ مدیر اجرایی این جشنواره روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: دیشب و در پنجمین شب برگزاری این جشنواره، گروه های موسیقی دلارام با اجرای محلی و یسنا با اجرای پاپ و گروه للـه وا با اجرای محلی و گروه نوا با موسیقی پاپ، برنامه های خود را اجرا کردند که در مجموع 850 نفر شنونده این موسیقی ها بودند.
ابوذر اسماعیلی ثالث اظهار داشت: امشب /یکشنبه/ گروه های موسیقی ترکمن از ساعت 18 تا 22.30 برنامه های خود را در سالن اصلی و گروه موسیقی رودکی با اجرای پاپ در سالن نگاه به اجرای برنامه می پردازند.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان از 23 بهمن آغاز شده و تا 30 بهمن ادامه دارد.
در این جشنواره سه گروه کوبه ای، 2 گروه سنتی، ٦ گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک، کرال بزرگ و تلفیقی، 2 گروه کلاسیک و 4 گروه پاپ و یک ارکستر بومی به هنرنمایی می پردازند.

  28 بهمن 1397
بخش : فرهنگی / موسیقی
کد خبر: 61149
مرجع: ایرنا
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام