طرح روستای بدون بیکار در ۵۰ نقطه گلستان اجرا می‌شود

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان از اجرا طرح روستای بدون بیکار در ۵۰ نقطه استان خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ علی نصیبی عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به طرح روستای بدون بیکار اظهار داشت: این طرح در 50 روستای استان در حال اجرا است و انتظار داریم دستگاه‌های دیگر نیز در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

وی افزود: برای هر روستای بدون بیکار، یک پشتیبان شناسایی و زنجیره‌های تولید تا بازار فروش نیز پیش‌بینی شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری با بیان اینکه باید بیش از گذشته کارآفرینی در روستاها موردتوجه قرار بگیرد، گفت: کارآفرینان روستایی درخواست‌هایی دارند که تلاش می‌کنیم در بتوانیم جلسه‌هایی برای پیگیری و حل مشکلات آنان برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح اشتغال روستایی در استان بیان داشت: تسهیلات ارزان قیمت با سود 6 و 8 درصد به طرح‌های اقتصادی در روستاها پرداخت می‌شود.

ابوالقاسم صفوی، فرماندار گرگان نیز در این جلسه با انتقاد از بخشنامه جدید وزارت جهادکشاورزی در خصوص ممنوعیت پرداخت تسهیلات برای ایجاد واحدهای دامداری اظهارداشت: روزانه 200 تن شیر از شهرها و حتی استان‌های دیگر وارد شهر گرگان می‌شود. باوجود ظرفیت‌سازی در صنایع لبنی اما در زمینه تولید شیر با کمبود مواجه هستیم.

وی افزود: ایجاد واحدهای دامداری چند ده هزار رأسی می‌تواند نیاز صنایع لبنی استان به مواداولیه را برطرف کند.

  4 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 60987
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام