دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان خبر داد:
شناسایی و برخورد با افراد و شرکت های متخلف در حوزه دریافت ارز دولتی

نهمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به مناسبت روز جهانی گمرک در محل گمرک استان برگزار شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با تبریک روز جهانی گمرک به مجموعه کارکنان گمرکات استان، آنان را مرزبانان اقتصادی کشور دانست که نقش مهمی در رونق اقتصادی و درآمد های کشور داشته و به عنوان پیشانی مبارزه با قاچاق کالا در مرزهای رسمی کشور انجام وظیفه می نمایند.

ابراهیم دشتیان در ادامه با اشاره به سخنان مهم ریاست محترم جمهور در جلسه شورای اداری استان در خصوص لزوم مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله قاچاق کالا و ارز گفت: با برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته در حال رصد پرونده های کلان ارزی و اقتصادی در استان هستیم و با شناسایی افراد و شرکت هایی که نسبت به دریافت ارز دولتی اقدام ولی کالایی وارد نکرده اند، به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیکی به ایام دهه فجر و چله انقلاب اسلامی برخی دستاوردهای مهم در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز را عنوان و عزم این کمیسیون را در پیشگیری و مبارزه بسیار جدی عنوان کرد.

دشتیان با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش حجم خرید کالا توسط اقشار مختلف مردم، ضمن لزوم فرهنگ سازی واقدامات اطلاع رسانی توسط دستگاه های عضو کمیسیون از کارگروه فرهنگی(صدا و سیما) این کمیسیون خواست همانند گذشته با برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود نسبت به آگاه سازی جامعه در خصوص اهمیت خرید کالای ایرانی و همچنین آشنا سازی جامعه بانوان با مخاطرات استفاده از لوازم آرایشی بهداشتی و مواد غذایی خارجی قاچاق تأکید کرد.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد و میزان مشارکت مدیران و دستگاه های عضو کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با جدیت در دستور کار این ستاد است.

وی در ادامه با اخذ گزارش عملکرد دستگاه های حاضر در جلسه، خواستار برگزاری جلسات دو یا چند جانبه توسط دستگاه های استانی به منظور رفع اختلافات در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز شد.

  7 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61022
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام