تعارف تعطیل ! کشاورزان ستمدیده باید حمایت شوند

کشاورزان گلستانی با هزاران آرزو و البته به سختی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان پول نقد آماده می کنند و به هوای حدود ۳۰ میلیون تومان تسهیلات، اقدام به خرید تراکتورهای باغی می کنند.

گویا به آنها گفته اند که این تراکتورها ایتالیایی است اما بعدها کاشف به عمل آمد که هر قطعه مربوط به یک کشور است . تایلند و هند و تایوان و ناکجا آباد؛
یعنی همه جا هست؛ جز ایتالیا  ...
خدمات پس از فروش ! تعطیل ...
پاسخگویی ! به هیچ وجه ....
نظارت بر رفتار نمایندگی های مجاز ! رسماً خبری نیست ...
مسئولان ! به همه چیز فکر می کنند؛ جز مشکلات خریداران تراکتور ....
کشاورزان ! کوهی از غم و درد و رنج و قسط های عقب مانده ...

حالا چه باید کرد؟
اداره مکانیزاسیون و فناوری جهاد کشاورزی گلستان رسماً از شرکت وارد کننده تراکتور شکایت کند و در پی احقاق حقوق کشاورزان مظلوم برآید و مهمتر آنکه تحت هیچ شرایطی اجازه ندهد از این پس حتی یک تراکتور از این شرکت به گلستان وارد شود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت گلستان آستین ها را بالا بزند و چند روزی به جای غوطه ور شدن در فضای میلیاردی تسهیلات رونق تولید به فکر تلاش و پیگیری برای جبران خسارات چند میلیونی به  کشاورزان کم بضاعتی باشد که همه دار و ندار خود را فروخته اند تا با یک تراکتور نان آور خانواده شوند.

نماینده مجلس _ رامین نورقلی پور _ از قدرت و نفوذ خود در کمیسیون صنایع و معادن مجلس استفاده کند و اینگونه شرکت های وارد کننده را که بنا بر شواهد و مستندات، خون کشاورزان را در شیشه کرده اند؛ به صلّابه بکشد تا دیگر هوس سود چرانی از جیب های خالی و سوراخ کشاورزان نیفتند و البته خسارات وارده به کشاورزان را تمام و کمال جبران کنند.

استاندار گلستان هم کمی از عالم سیاست ورزی که هیچ سودی برای دنیا و عقبای کشاورزان ندارد به درآید و به صورت جدی پیگیر حقوق تضییع شده ی کشاورزان باشد.

رسانه ها هم بیخیال نباشند و به صورت مداوم اقدامات و پیگیری مسئولان را رصد کنند تا کشاورزان به حق خود برسند.

ما که کوتاه نمی آییم و با کسی هم تعارف نداریم؛ مسئولان هم آماده باشند هر وقت فرصتی دست داد؛ دوربین و میکروفن ما مقابل چهره ی زیبایشان است تا زمانی که کشاورزان احساس آرامش کنند.

اسماعیل البرزی

  8 بهمن 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61025
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام