معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:
خروج هرگونه دام و طیور زنده از استان گلستان ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با توجه به در اولویت قرار داشتن نیازهای مردم استان، خروج هرگونه دام و طیور زنده از استان گلستان ممنوع است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ "عبدالرضا چراغعلی" در دهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان خاطرنشان کرد: این مصوبه لازم الاجراست و دستگاههای عضو کمیسیون بویژه نیروی انتظامی می بایست برای اجرا و تحقق آن تلاش کنند.

وی اظهار کرد: با توجه به حساسیتی که نسبت به موضوع قاچاق کالا و ارز در کشور وجود دارد و در شرایطی که مردم به لحاظ معیشتی روزهای سختی را پشت سر می کذراند، ضرورت توجه به این موضوع دوچندان می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بسیاری از مردم چشم انتظار تصمیمات این جلسه هستند و ممکن است هر کدام از مصوبات کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، روی معیشت آنها اثر مستقیم بگذارد.

چراغعلی ادامه داد: متأسفانه به دلیل جغرافیای استان و دسترسی هایی که از طریق شبکه های مختلف ارتباطی با استانهای همجوار وجود دارد، کار برای کنترل خروج دام و طیور مشکل می شود، اما قطعاً با تلاش ها و تدابیری که صورت خواهد گرفت، تلاش می کنیم، تا جلوی آنرا بگیریم.

وی در پایان گفت: بی شک تصمیمات تعیین کننده در این حوزه می تواند در ایجاد شرایط امن اقتصادی اثرگذار بوده و و با همدلی، همراهی و پوشش همدیگر، کمک حال مردم باشیم.

در ابتدای این جلسه نیز ابراهیم دشتیان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ضمن ارائه گزارش از عملکرد این کمیسیون از ابتدای سال 97 از کشفیات قاچاق کالا در استان گلستان به ارزش 33 میلیارد و ششصد میلیون تومان در 11 ماه گذشته خبر داد.

  9 اسفند 1397
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61226
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام