سرپرست استانداری گلستان :
سیل بیشترین خسارات را به شبکه های راه ،آب و برق و گاز وارد کرده است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/1/31/9779182_711.jpg

سرپرست استانداری گفت :سیل یشترین خسارت را به مردم و همچنین به شبکه‌های راه، آب، برق و گاز وارد کرده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، میرمحمد غراوی  سرپرست استانداری در دیداربا مدیرکل اطلاعات استان گفت: اگر امنیت در هر کشوری مشکلی پیدا کند همه بخش‌های زندگی مردم با مشکل مواجه خواهد شد واین امنیت به صورت کامل در کشور ما برقرار است و همه دستگاه‌های اجرایی به راحتی می‌تواند برای ارائه خدمات برنامه‌ریزی کنند.
غراوی  در خصوص اقدامات نهادهای مختلف در حادثه سیل استان گفت: در زمان بحران سیل یکی از موضوعاتی که به ما کمک فراوانی کرد، حضور نیرو‌های نقشه برداری ستاد کل نیرو‌های مسلح در استان بود که همواره منطقه را نقشه برداری و در اختیار مدیران قرار می‌داد که این به موضوع امدادرسانی کمک فراوانی می‌کرد.
 غراوی گفت: از امروز مرحله مقابله با سیل در استان گلستان پایان یافته و مرحله ارزیابی و برآورد خسارت در استان آغاز شده که بیشترین خسارت به مردم وارد شده و شبکه‌های راه، آب، برق و گاز نیز خسارت‌های فراوانی دیده است.
وی گفت: بارندگی شدید سبب شد که ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون مترمکعب روان‌آب از شرق به غرب در استان گلستان جاری شود که بیشتر از حجم سد‌های استان است و حجم رود‌های قره‌سو و گرگانرود هم تنها ۱۵۰ میلیون مترمکعب است.
سرپرست استانداری گلستان افزود: اقداماتی را از همان زمان انجام دادیم و آب را به زمین‌های اطراف منحرف کردیم تا مردم خسارت کمتری ببینند و تلفات انسانی را کاهش دادیم.
غراوی در پایان گفت: سد نرماب ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر منابع مالی آن سال گذشته تامین و این سد تکمیل می‌شد حجم آب کمتری به گرگان‌رود وارد می‌شد، با توجه به اینکه بودجه ها در مجلس تصویب می شود اما بخش زیادی از بودجه ها به طرح ها تخصیص نمی یابد.

  31 فروردین 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61803
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام