نوسازی خط ریلی گرگان-اینچه برون براساس نیاز آینده گلستان

مازیار یزدانی در حاشیه بازدید از خط راه آهن گرگان- اینچه برون استان گلستان گفت : هدف از سفر به استان گلستان بررسی خساراتی بود که سیلاب به راه آهن گرگان به اینچه برون وارد کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ وی افزود: بر اثر سیلاب در استان این خط در چند نقطه دچار مشکل شد به همین منظور به استان گلستان سفر کردیم و با کارشناسان، مشاوران، پیمانکاران و همکاران اداره کل راه آهن شمال شرق 2 جلسه ای داشتیم که این جلسه به صورت تخصصی و با نگاه کارشناسی بود تا بتوانیم این مسیر را هر چه سریعتر بازسازی کرده تا قطار در این مسیر تردد کند.
یزدانی بیان کرد: نظرات مختلف همکاران مشاوران و پیمانکاران را گرفتیم و هدف ما این است که در کمترین زمان و به بهترین روش این مسیر را آماده بهره برداری کنیم.
وی تصریح کرد: نمی خواهیم یک کار موقت انجام شود چون این مسیر یک مسیر ترانزیتی است و برای ما کیفیت کار مهم است تا اینکه مجدداً دچار مسدودی مسیر نباشیم.
یزدانی گفت: قصد داریم از این فرصت نهایت استفاده را انجام داده و کاری کنیم که در یک افق چندین ساله دچار مشکلی در این حوزه ریلی نباشیم و شاهد راه آهن پایداری باشم.
وی تأکید کرد: لذا در این راستا برای چندمین بار از این حوزه بازدید میدانی انجام داده و مجدداً هم در هفته آینده کارشناسان متعددی به این منطقه اعزام خواهد شد تا بتوانیم بهترین راه حل را برای این مسیر انتخاب و تمام تمهیدات اجرایی لازم این پروژه را هم پیش بینی کنیم.
یزدانی اظهار امیدواری کرد که خیلی زود این مسیر بازسازی شده و شاهد تردد قطار چه از لحاظ باری و چه از لحاظ مسافری باشیم.

  2 اردیبهشت 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 61821
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام