مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
۳۱۳ میلیاردتومان تسهیلات به روستاییان گلستان پرداخت شد

تصویر مرتبط

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از ایجاد ۲۵ هزار شغل جدید در استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، به نقل از روابط عمومی ادراه کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی با اشاره به تعهد اشتغال استان در سال جاری اظهار کرد: برای امسال ایجاد یک میلیون و 90 هزار شغل در کشور در دستور کار قرار گرفته که سهم استان گلستان نیز ایجاد 25 هزار شغل است. سهم شهرستانی و دستگاهی در استان مشخص شده و به زودی به فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: سال گذشته تعهد اشتغال کشور یک میلیون فرصت شغلی و سهم استان گلستان 20 هزار شغل بود. سال گذشته 148 درصد تعهد اشتغال استان محقق شد، با این حال تا پایان سال گذشته 29 هزار و 649 شغل در سامانه رصد به ثبت رسید.

مازندرانی یکی از دلایل ایجاد بیش از 29 هزار شغل در استان را پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف از جمله طرح اشتغال روستایی دانست و گفت: تاکنون 313 میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و 950 طرح پرداخت شده است.

وی با اشاره به معرفی 28 میلیارد تومان طرح اشتغال خانگی به بانک‌های استان بیان داشت: سهم استان در این طرح 17 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که تاکنون 18 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه هنوز سهمیه کارورزی استان برای امسال ابلاغ نشده است، گفت: از ابتدای امسال 38 کارورز در استان جذب شده‌اند. ضمن اینکه سال گذشته نیز 418 کارورز در بنگاه‌های اقتصادی جذب و مشغول به کار شده بودند.

  12 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62214
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام