مدیرتوسعه کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تاکید کرد:
تسریع در اجرای برنامه های فعال سازی بازار کار

تسریع در اجرای برنامه های فعال سازی بازار کار

مدیرتوسعه کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان بر تسریع در اجرای برنامه های اشتغال و سیاست های فعال سازی بازار کار در استان تاکید کرد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ موسی بی باک در جلسه کارشناسان اشتغال استان اظهار کرد: در راستای تحرک بخشی در بازار کار و ایجاد فرصت شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و جوانان، برنامه سیاست های فعال بازار کار از جمله طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، مشوق های بیمه ای کارفرمایان، مهارت آموزی در محیط کار واقعی و طرح تامین مالی خرد و الگوی نوین مشاغل خانگی برای سال جاری به صورت عملیاتی مورد توجه و در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: با اجرای طرح مشوق های بیمه کارفرمایی افزایش درجه اشتغالزایی صورت می گیرد و همچنین با اجرای طرح کارورزی و مهارت آموزی، افراد آموزش می بینند و نیروی انسانی ماهر دارای صلاحیت حرفه ای شکل می گیرد که موجب افزایش درجه اشتغالزایی می شود.

بی باک خاطرنشان کرد: با توجه به توافق نامه ابلاغی به استان از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای اجرای طرح کارورزی، مشوق های بیمه ای کارفرمایان، مهارت آموزی و طرح تامین مالی خرد در استان 162 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی و ابلاغ شد.

مدیرتوسعه کارآفرینی واشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه اذعان کرد: جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی با تاکید بر نوآوری و خلاقیت در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان برتر استان و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه و بویژه جوانان و ایجاد تعامل بین فعالان اقتصادی برگزار می شود.

وی گفت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از 8 خرداد آغاز شده و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت و همه کارآفرینان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام ، تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

  27 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62312
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام