مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبرداد:
آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از آغاز ثبت ‎نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر 98-1397 خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ سعید مازندرانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همه کارآفرینان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام ، تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام کنند.

وی افزود: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ، از هشتم خرداد آغاز شده و 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.

مازندرانی اذعان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سطح کشور و ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت های واجد شرایط کارآفرینی می توانند در این جشنواره، ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: دبیرخانه این جشنواره در استان، در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در گرگان، چهار راه گلها، خیابان شهید مصطفی خمینی (کوی علیمحمدی) نبش کوچه دهم واقع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره دبیرخانه استانی این جشنواره 32177741 تماس بگیرند و یا به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ها مراجعه کنند.

آغاز ثبت نام سیزدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر

  13 خرداد 1398
بخش : اقتصادی
کد خبر: 62218
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام