اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان؛
گلستان میزبان نخستین بوت‌کمپ استانی IOT کشور

نخستین بوت‌کمپ استانی IOT کشور با هدف گسترش دانش هوشمندسازی کشور در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش ساجد خبر، محمد احمدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان با اعلام این خبر افزود: از مهمترین اقدامات برای حرکت در مسیر سرزمین هوشمند تقویت ارکان این صنعت است که می توان آن را به عنوان رکن مهم تحقق تحول دیجیتال برشمرد.
وی مهمترین ضعف در اکوسیستم اینترنت اشیا را کمبود نیروی متخصص و ماهر در بخش های مختلف ساختاری این حوزه عنوان کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و مهارت محور می تواند نقش بسیار موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز این اکوسیستم داشته باشد و بوت کمپ ها به عنوان جامع ترین دوره های آموزشی، بیشترین بازده را در میان این دوره ها دارا هستند.
رئیس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص برگزاری این دوره اضافه کرد: بیش از ۵۰ ساعت آموزش مهارت محور همراه با انجام سناریوهای هوشمندسازی، تبدیل ایده‌های هوشمندسازی و مبتنی بر اینترنت اشیا به نمونه اولیه و تهیه مدل کسب و کار، از جمله ویژگی‌های این دوره است.
وی اضافه کرد: در این بوت کمپ شرکت‌کنندگان پس از آموزش و کسب مهارت به انجام پروژه‌های کاربردی به صورت تیمی پرداخته و به صورت عملی با مفاهیم و ساختار اکوسیستم اینترنت اشیا آشنا می‌شوند. همچنین این بوت کمپ کمک خواهد کرد تا افراد علاقه‌مند، مسیری را برای ورود به بازار کسب و کار در این حوزه برای خود ترسیم کنند.

  8 بهمن 1398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام