در جلسه فعالان حوزه ict با استاندار گلستان مطرح شد؛
تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای استارت آپ های گلستان



در جلسه فعالان حوزه ict با استاندار گلستان تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای استارت آپ ها مطرح شد.

 

به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، جمعی از فعالان حوزه ict  ظهر چهارشنبه با استاندار گلستان دیدار کردند و به بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

محمد احمدی، مدیرکل فناوری اطلاعات استان گلستان در این دیدار با اشاره به آمار شرکت های استارت آپی گلستان اظهار کرد: حجم بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران در سال 92، دو و نیم هزار میلیارد تومان بود، این آمار در سال 96 به چهار هزار میلیارد تومان رسید و در پایان برنامه ششم توسعه باید به 12 هزار میلیارد تومان برسد.

احمدی از برگزاری سومین دوره لیگ اینترنت اشیا در گرگان خبر داد و گفت: این رویداد از اول آبان ماه در گلستان برگزار می شود و 14 تیم از گلستان در این رویداد شرکت دارند.   

غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان هم در این جلسه اظهار کرد: اگر مجموعه های it استان به جای پراکندگی در کنار یکدیگر قرار گیرند نتایج  بسیار خوبی حاصل می شود و در نهایت استارت آپ های بزرگی به گلستان می آیند.

وی افزود: هدف ما طراحی اکوسیستم برای استارت آپ های استان بوده و حمایت ما به این حوزه باید متمرکز باشد.

در ادامه تعدادی از فعالان حوزه it  به بیان مشکلات خود پرداختند. درخواست تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای استارت آپ ها، اعمال تخفیف های مالیاتی و بیمه ای به فعالان حوزه it، حفظ سرمایه های حوزه it در استان، فراهم کردن زیرساخت برای سرمایه گذاری افراد در حوزه it از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

در پایان هادی حق شناس، استاندار گلستان به فعالان حوزه it قول همکاری و تسهیل امور داد و دستور برگزاری جلسات متعددی برای رفع هر چه سریعتر این مشکلات داد.

  25 مهر 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62860
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام