محمد احمدی خبر داد:
ایستگاه چهارم مسابقات حل چالش‌های حوزه‌ی ICT شد

محمد احمدی از برگزاری چهارمین دوره از سری مسابقات چالش‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT Challenge 4) خبر داد.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، محمد احمدی مدیرکل ICT گلستان با اعلام این خبر افزود: با مذاکرات و هماهنگی های انجام شده با دانشگاه صنعتی شریف مقرر شد چهارمین دوره از سری مسابقات چالش‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان گلستان برگزار گردد.
وی اضافه کرد: این رویداد در روزهای 29 و 30 آبان ماه سال جاری با حمایت دانشگاه گلستان بعنوان میزبان و همکاری دانشگاه صنعتی شریف و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار می گردد.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان با اشاره به اهداف پیش بینی شده در این رویداد گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حل مشکلات حوزه صنعت توسط فعالین حوزه ICT، با استفاده از ظرفیت های حوزه مذکور می باشد.
وی در خصوص نحوه برگزاری این دوره گفت: چهار مسابقه به‌صورت موازی و هم‌زمان در زبان‌های جاوا، پی‌اچ‌پی، پایتون و دات‌نت برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های دو تا چهار نفره با یکدیگر مسابقه می‌دهند.
در این مسابقه، سؤال‌ها و چالش‌هایی مطرح خواهد شد و شرکت‌کنندگان بر بستر زبان‌های برنامه‌نویسی مذکور باید این مسائل را حل کنند.

  23 آبان 1398
بخش : فناوري و اطلاعات
کد خبر: 62944
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام