امام جمعه گرگان در نامه به روحانی:
آقای رئیس جمهور! گلستان را دریابید/ ضرورت سفر فوری رئیس جمهور به استان گلستان

امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از فارس با توجه به بحران سیل و گرفتار شدن مردم استان گلستان در این حادثه غم‌انگیز، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب حجت السلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم؛

بدون مقدمه می‌گویم: استان گلستان به‌ویژه ترکمن‌صحرا را دریابید.

بارش‌های بی‌سابقه اخیر که تنها طی سه روز بیش از «دوسوم» بارش سالانه این استان بوده است خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی، واحدهای صنعتی، باغات و راه‌های شهر و روستایی استان وارد کرده است.

هم‌اکنون تعدادی از شهرهای استان ازجمله گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان و بخش‌ها و روستاهای بسیاری زیرآب رفته و تردد در برخی از آنها تنها با قایق امکان‌پذیر است.

ارتفاع آب در برخی از مناطق به بیش از دو متر رسیده است مردم حتی برای تأمین نیازهای اولیه غذایی خود مشکل دارند. کودکان و بیماران به‌شدت در مضیقه‌اند، امکانات استان جوابگوی این‌همه نیاز و خسارت نیست.

فرصت بسیار کم است، مستدعی است با حضور خود در استان مرهمی بر آلام و دردهای مردم شریف و نجیب این مناطق بگذارید و دستور ویژه برای کمک‌های فوری و برآورد خسارت‌های وارده صادر کنید.

در پایان ضمن تبریک به مناسبت حلول سال نو و ولادت امیر مؤمنان علی (ع) توفیق روزافزون جنابعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

والسلام

سید کاظم نورمفیدی

دوم فروردین ١٣٩٨

انتهای پیام/

  3 فروردین 1398
بخش : خبرها / سیاسی
کد خبر: 61398
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام