سردار غیب پرور:
تا پایان نوسازی منازل مسکونی در کنار مردم سیل زده گلستان هستیم

نتیجه تصویری برای سردار غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: یکهزار و 600 واحد مسکونی در جریان سیل اخیر  در گلستان آسیب دیده اند که تا پایان نوسازی منازل مردم سیل زده در کنار انان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، سردار غلامحسین غیب پرور در بازدید از مناطق سیل زده آق قلا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانگونه که قبلا هم وعده داده شده بود، تا زمان به ارامش رسیدن مردم و کاهش دغدغه های ناشی از سیل اخیر در کنار آنان هستیم و آن ها را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود: در شرایط فعلی که دشمنان به دنبال تضعیف نظام و اعتقادات مردم هستند، باید همه مسئولان و دست اندرکاران نظام با ایستادگی در کنار یکدیگر و حل مشکلات مردم به ان ها نشان دهند که همچنان این ملت در کنار مسئولان نظام ایستاده اند و این همگرایی موجب کاهش آلام مردم می شود.

سردار غیب پرور ادامه داد: بسیج ، مردم و مسئولان دولتی همگی با روحیه جهادی در کنار یکدیگر ایستاده اند و دشمن بداند که با این اتحاد نمی تواند کاری از پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد آسیب دیدگی سیل اخیر مربوط به روستاها است، گفت: اولویت بازسازی برای منازل افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، چرا که این افراد به دلیل شرایطی که دارند نیازمند امداد رسانی سریعتری هستند.

  2 خرداد 1398
بخش : خبرها / آق قلا / اخبار داغ / جامعه
کد خبر: 62123
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام