نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي:
حجاب یک حرکت انقلاب آفرین است/ بی‌حجابی یک مسئله فردی نیست

http://media.hawzahnews.com/Original/1397/09/01/IMG11464740.jpg

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بیان اینکه حجاب یک حرکت انقلاب آفرین است، گفت: همه باید در دفاع از حقوق مردم نسبت به بی‌حجابی وارد شوند.
به گزارش خبرنگار گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادق،  شامگاه یکشنبه در اجتماع بزرگ «دختران انقلاب مدافعان حجاب»، با بیان اینکه طبق فرموده امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی بدون حضور زنان در صحنه های مختلف به پیروزی نمی رسید، اظهار کرد: بعد پیروزی انقلاب اسلامی زنان نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا کردند، اگر زنان و مادران ایرانی از رزمندگان دفاع و آن ها را راهی جبهه ها نمی کردند هیچ گاه انقلاب اسلامی حفظ نمی ماند.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به درستی فهمیده که زنان نقش بسیار پررنگی در هدایت انقلاب اسلامی بر عهده دارند، افزود: امروز استکبار جهانی زنان جامعه ایران را یک نقطه قوت برای کشور می داند که سعی دارد با ضربه زدن به این قشر از جامعه انقلاب را به نابودی بکشاند.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره به اینکه مسئله بی‌حجابی یک مسئله فردی نیست، گفت: امروز میدان نبرد ما  در حوزه عفاف و حجاب با استکبار جهانی است. افرادی که سعی می کنند تا بی بندباری در جامعه ترویج دهند آن ها هیچ گاه خیر خواه و دلسوز جامعه بانوان نیستند.
وی یادآور شد: افرادی که بی‌حجابی را به عنوان ابزاری برای مقابله با انقلاب قرار می دهند و می خواهند از این طریق امنیت را از جامعه بگیرند بدانند با روحیه جهادی جلوی آن را خواهیم گرفت و حاکمیت با قاطعیت تمام وارد این مسئله خواهد شد.
حاجی‌صادقی با بیان اینکه حجاب یک حرکت انقلاب آفرین است، اظهار کرد: تقوا، جهاد و علم برای زن و مرد مطرح نیست و باید همه به این موضوعات اهتمام داشته باشیم. همه باید در دفاع از حقوق مردم نسبت به بی‌حجابی وارد شوند.
وی کوتاه آمدن در برابر بی‌حجابی را ضربه زدن به حقوق عمومی دانست و افزود: امروز مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید توجه داشته باشند که اجازه ندهند تحت هیچ شرایطی به مردم ظلم وارد شود. با همکاری که بین گروه‌های جهادی امر به معروف و مسئولان وجود دارد نباید بزاریم رنگ و بوی غیر دینی در فضای شهر حاکم شود.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: دشمن برای براندازی انقلاب اسلامی نقشه ها و توطئه های زیادی در طول 40 سال انقلاب اسلامی انجام داده است و اکنون تمام تلاش خود را بر این گذاشته تا ارزش های دینی را در جامعه کمرنگ جلوه دهد.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن انقلاب اسلامی بانوان جامعه را هدف گرفته است چرا که معتقد است اگر خانم‌ها را از سنگرنشینی انقلاب باز بدارد در شکست انقلاب پیروز خواهد شد.

  23 تیر 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62484
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام