استاندار گلستان در حاشیه بازدید فرمانده سپاه پاسداران از سد نرماب ؛
اتمام سد نرماب در کاهش خسارات حوادث احتمالی آتی موثر است

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت پیشگیری در مواجه با حوادث اظهار کرد: تکمیل و اتمام سد نرماب با تلاش قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) می تواند در کاهش خسارات حوادث احتمالی در آینده بسیار موثر باشد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)))، دکتر هادی حق شناس عصر امروز پنج شنبه 21 شهریور در حاشیه بازدید از سد نرماب به همراه فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن تشکر از حضور سردار سرلشکر سلامی در استان گلستان و بازدید از مناطق سیلزده و روند بازسازی منازل در این مناطق تصریح کرد: بخش قابل توجهی از تعمیرات و بازسازی توسط سه سپاه گلستان، گیلان و خراسان انجام گرفته بود امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سد نرماب سال 90 آغاز شد و مقرر بود در سال 95 به اتمام برسد اما به دلیل مشکلات مالی تکمیل نشد و البته در حال حاضر نیز قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار این پروژه صورت وضعیت پرداخت نشده هم دارد که کارفرما یعنی وزارت نیرو تا کنون 85 میلیارد تومان تامین اعتبار کرده است.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: علاوه بر منابع یاد شده 130 میلیارد تومان نیز تامین شده که با تخصیص این رقم و با دستور سردار سرلشکر سلامی می توانیم امسال شاهد تکمیل و اتمام مخزن سد باشیم.

دکتر حق شناس گفت: تلاش داریم مخزن سد برای پیشگیری از حوادث احتمالی آتی آماده بهره برداری شود و برای شبکه انتقال و شبکه توزیع به اعتبارات دیگری نیاز است.

لازم به ذکر است مخزن سد نرماب ظرفیت 130 میلیون متر مکعب آب را دارد و می تواند در حوادث احتمالی همچون سیلاب ابتدای سال 98 نقش بسزایی در مهار و کنترل آبها داشته باشد.

 

  21 شهریور 1398
بخش : خبرها / جامعه
کد خبر: 62744
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام