رئیس کل دادگستری گلستان:
داوطلبان نمایندگی مجلس مراقب باشند برای کسب رای، آرمش و وحدت استان را خدشه دار نکنند / برخورد با متخلفان ، سختگیرانه خواهد بود

http://edalatkhahaniran.com/images/00001/2/edalatgolestan1679.jpg

پایبندی به قانون ، صحبت صادقانه با مردم  و خودداری از تخریب رقبا سه توصیه رئیس کل دادگستری گلستان به داوطلبان نمایندگی مجلس در جلسه امروز ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی بود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه امروز ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: تمرکز دادستان های استان بر پیشگیری از بروز جرایم است اما در صورت مشاهده تخلف، برای حفظ آرای مردم با متخلفان بدون تعارف برخورد می کنیم.

هادی هاشمیان افزود: فضای مجازی و اقداماتی که داوطلبان نمایندگی مجلس و هوادارانشان انجام می دهد ،  رصد می شود و مردم هم می توانند تخلف و جرایم احتمالی در این حوزه را به دادستانی ها اطلاع دهند و یا به شماره 09111756114 پیامک کنند.

هاشمیان در ادامه سخنان خود بار دیگر خطاب به داوطلبان حضور در عرصه نمایندگی مجلس گفت: کسانی که به شوق خدمت و برای قانونگذاری قصد حضور در این عرصه را دارند باید در گام نخست خودشان پایبند به قوانین باشند و به آن احترام بگذارند.

صحبت صادقانه با مردم و معرفی خودشان و برنامه هایی که دارند و خودداری از تخریب رقبا دو توصیه مهم دیگر رئیس کل دادگستری به داوطلبان این عرصه بود .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کاندیداها مراقب باشند با کج سلیقگی برای کسب رای،  به آرامش و وحدت مثال زدنی موجود در استان، خدشه وارد نکنند .

هادی هاشمیان ادامه داد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز ماست و دستگاه قضایی با کسانی که خواسته یا ناخواسته به آن خدشه وارد کنند ، قاطعانه برخورد می کند.

هادی هاشمیان افزود: داوطلبان نمایندگی مجلس با این بهانه که اعضای ستادشان ، اقداماتی مانند تخریب رقبا ،  ایجاد تنش و خرید و فروش رای را انجام داده اند نمی توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند و باید در مراجع قضایی پاسخگو باشند .

هاشمیان، به مدیران دستگاه هایی که از بودجه عمومی استفاده می کنند هشدار داد و گفت: مراقب باشند از بیت المال به نفع یا ضرر داوطلبان نمایندگی مجلس استفاده نکنند .

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه از دستگاه های نظارتی خواست : علاوه بر رصد فضای استان، تخلفات و جرایم احتمالی را شناسایی و با مستندات به دستگاه قضایی ارسال کنند .

حاجی مشهدی مدیر کل بازرسی استان هم در این جلسه گفت: موضوع سوء استفاده از اموال عمومی یا استفاده ی سوء از پست های مدیریتی برای کاندیداهای خاص از مواردی است که به صورت ویژه سازمان بازرسی استان رصد می کند .

  11 آذر 1398
بخش : خبرها / قضاییه
کد خبر: 62990
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام