رئیس کل دادگستری استان گلستان:
با مدیرانی که جریان های سوء دستگاهها را گزارش نکنند،برخورد می شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/2/3/9792099_634.jpg

رئیس کل دادگستری گلستان گفت :مدیرانی که جریان‌های سوء در دستگاه‌های خود را گزارش نکنند متخلفند و با آنان برخورد می‌شود.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر رونق تولید گفت: در حالیکه وظیفه ما به عنوان مسئولان، آسیب شناسی و تسهیل کار تولیدکنندگان است بسیاری از تولیدکنندگان عملکرد مدیران را به عنوان مشکل خود عنوان می‌کنند.

هادی هاشمیان افزود: وقتی مدیران بر عملکرد زیرمجموعه خود به اندازه کافی نظارت نمی‌کنند برخی کارشناسان با اقدامات خود در مسیر تولید دست اندازی می‌کنند.

هاشمیان با بیان این که امسال باید اولویت ما شناسایی گلوگاه‌ها و دست انداز‌های مسیر تولید باشد گفت:دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان قاطعانه ایستاده است و دستگاه‌ها را نیز در برخورد با متخلفان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر این که مدیران مکلف به نظارت هستند افزود: دستگاه قضایی مدیرانی را که جریان‌های سوءدر اداره‌های خود را گزارش نکنند به عنوان متخلف تحت پیگرد قرار می‌دهد.

هادی هاشمیان افزود: شورای حفظ حقوق بیت المال و ستاد اقتصاد مقاومتی استان امسال با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای کمک به رونق تولید استفاده می‌کند.

  3 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61831
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام