پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان واستاندار گلستان در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

https://golestanp.ir/uploads/posts/2020-01/thumbs/1578038896_img-20200103-wa0019.jpg

حضرت آیت الله نورمفیدی و دکتر هادی حق شناس در پی شهادت سردار رشید اسلام،  سپهبد حاج قاسم سلیمانی، پیامی صادر کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا
خبر بسیار تلخ شهادت سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی، موجب تاثر و اندوه امت اسلامی گردید.
او که تمام عمر خود را در راه آرمانهای انقلاب و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و نیز اعتلای کشور و اسلام صرف نمود و در تقویت مقاومت و مقابله با دشمنان، نقشی بی‌بدیل داشت ،به کابوس بزرگ آمریکا ، اسرائیل و همه دشمنان اسلام و ملت های منطقه تبدیل شده بود. آنان باید بدانند انتقام سخت خونخواهان جبهه مقاومت دامن آنان را به زودی فرا خواهد گرفت.   
بدون شک، شهادت، پاداش سال ها مجاهدت این سردار سرافراز بود و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور وی، درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد و به برکت خون این شهیدان، امنیت کشور و منطقه  افزون و موجب وحدت وهمبستگی ملت های مسلمان منطقه و نیز ملت شریف ایران خواهد گردید.
اینجانبان شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و امت بزرگ اسلام و جبهه مقاومت و همچنین هم استانی های عزیز تسلیت عرض نموده و علو درجات برای آن شهید را از درگاه احدیت مسالت می نماییم.
سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان
هادی حق شناس، استاندار گلستان

  13 دی 1398
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 63093
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام