مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:
28 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه ای قرار دارند

28 هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه ای قرار دارند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: در استان 28 هزار بیمه شده کارگر ساختمانی داریم که بسیاری از آنان از شرایط حاصل از کرونا آسیب دیدند.
به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، سعید مازندرانی در جلسه معاون سیاسی امنیتی استاندار دست اندرکاران بخش مسکن، نمایندگان کارفرمایان و کارگران، با موضوع بررسی مشکلات معیشتی کارگران ساختمان اظهار کرد: در شرایط حاصل از کرونا بسیاری از مشاغل آسیب دیدند که کارگران ساختمانی بخشی از آنان بودند و پیش بینی می شود از 28 هزار بیمه شده کارگران ساختمانی در استان، حداقل 10 هزار نفر آسیب بیشتری دیدند.
وی افزود: با همکاری انجمن صنفی کارگران ساختمانی، سازمان نظام مهندسی و دیگر تشکل های مرتبط ، بسته های حمایتی و معیشتی برای کارگران ساختمانی تهیه و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.
عبدالرضا چراغعلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این نشست گفت: جامعه کارگری که بسیار ارزشمند بوده در شرایط کرونا بسیار آسیب دیده است.
وی افزود: همه از جمله انبوه سازان، نظام مهندسی و سایر اعضای و همچنین اداره کل تعاون باید همت کرده و موج جدید و دوباره ای را برای کمک به نیازمندان و این بار برای کارگران ساختمانی آغاز کنند.
چراغعلی بیان کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی به عنوان محور این کار در نظر گرفته شده و همه کمک ها در آن جا تمرکز پیدا کند و در جاهایی که لازم است، توزیع شود.
وی اضافه کرد: همه اقشار در کرونا آسیب دیده اند ولی واقعیت این است که کرونا به کسانی که اقتصاد پایین تری دارند آسیب بیشتری می رسانند.

  22 اردیبهشت 1399
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 63424
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام