شکایت محیط زیست مازندران از خبرنگار شجاع گلستانی

جالب است محیط زیست مازندران دست پیش گرفته است که پس نیفتد. قایق گردشگری گلستان را لت و پار می کند؛ آنوقت یک نفر جوانمرد هم که پیدا شده و از حق قایقرانان حوزه گردشگری بندرگز دفاع کرده است؛ محیط زیست مازندران علیه او شکایت کرده است.

راست می‌گویند.  نظامیان محیط زیست مازندران توقع دارند در محدوده آبهای گلستان جولان بدهند؛ هر‌کاری دلشان می خواهد بکنند؛ قایق بشکنند؛ تیراندازی کنند؛ مجروح کنند؛ رعب و وحشت ایجاد کنند؛ آنوقت مسئولان گلستانی ادای آدمهای بی جان را در بیاورند و صدایشان در نیاید.

استاندار گلستان، دستگاه قضایی، نهادهای امنیتی و رسانه ها اگر در چنین شرایطی که برخی کارکنان خودسر در یک دستگاه دولتی مازندران به بهانه حفاظت از محیط زیست به جان شهروندان گلستانی هم رحم نمی کنند سکوت کنند؛ فردا و فرداها عواقب جبران ناپذیرتری را باید تحمل کنند  و البته باید بخاطر این همه سکوت در پیشگاه مردم پاسخگو باشند !

محیط زیست مازندران و یا هر دستگاه بومی و غیر بومی دیگر بداند امروز از اسماعیل البرزی شکایت کرده اید؛ اما بدانید صدای رسانه ها و مردم را نمی توانید خاموش کنید.

  28 اردیبهشت 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / محیط زیست
کد خبر: 63442
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام