رئیس شورا‌های حل اختلاف گلستان:
سازش ۵۱ درصد پرونده‌های ورودی به شعب شورای حل اختلاف گلستان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/6/16/12532441_437.jpg

رئیس شورا‌های حل اختلاف گلستان گفت: ۵۱ درصد پرونده‌های ورودی به شعب صلحی شورای حل اختلاف گلستان امسال سازش شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احمد جعفری رئیس شورا‌های حل اختلاف گلستان گفت: در ۵ ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، ۵۱ درصد پرونده‌های شورا‌های حل اختلاف این استان به صلح و سازش منتهی شده است.

 او با اشاره به به ورود بیش از چهل و هشت هزار پرونده در پنج ماهه اخیر به شعب شورا‌های حل اختلاف استان افزود: در مدت زمان مشابه پارسال چهل و دو هزار پرونده به شعب شورا وارد شده است.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان پرونده‌هایی با موضوع مطالبه طلب، تامین دلیل، چک، مطالبه نفقه و مهریه، حصر وراثت، تامین خواسته و ... را از جمله پرونده‌هایی برشمرد که طی مدت ذکر شده در شعب شورای حل اختلاف استان رسیدگی شده است.

او با تاکید بر اینکه شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف رای صادر نمی‌کنند، گفت: شعب ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف کار سازش در پرونده‌هایی که روسای دادگستری‌ها و دادستان‌ها به آنان ارجاع می‌دهند را انجام می‌دهند.

جعفری در پایان تاکید کرد: در پرونده‌هایی که با سازش طرفین دعوا مختومه می‌شوند، احتمال تنش و تشکیل پرونده‌های احتمالی بعد از صدور حکم کاسته می‌شود.

  16 شهریور 1399
بخش : خبرها / اخبار داغ / قضاییه
کد خبر: 63741
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام