معاون قضایی رییس کل دادگستری:
سازش پرونده به ارزش مالی ۴۰۰ میلیون ریال در شورای حل اختلاف گرگان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1399/3/26/12074308_199.jpg

رییس شورا‌های حل اختلاف گلستان از ایجاد صلح و سازش در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، احمد جعفری، معاون قضایی رییس کل دادگستری و رییس شورا‌های حل اختلاف گلستان گفت: این پرونده با عنوان مطالبه طلب به مدت دوسال است که در جریان رسیدگی است و رای نیز صادر و در شعبه سوم اجرای احکام بود.

جعفری افزود: خوشبختانه صبح امروز با پادرمیانی و نشست‌هایی که قاضی و سرپرست شورای حل اختلاف مرکز استان با شاکی این پرونده داشت، شاکی بزرگوارانه از حق خود گذشت.

روح الله امیری قاضی و سرپرست شورای حل اختلاف شهرستان گرگان با اشاره به اینکه مردم شورا را از خود می‌دانند و به ما اعتماد دارند، افزود:نظر به مردمی بودن نهاد شورا‌های حل اختلاف احتمال سازش طرفین در آن بیشتر خواهد بود و احساس رضایتمندی و آسودگی خاطر را در طرفین ایجاد خواهد کرد.

امیری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۶۳ درصد پرونده‌های ورودی به شعب شورای حل اختلاف گرگان با صلح و آشتی بسته شده، گفت: شورای حل اختلاف نهادی برخاسته از دل مردم و برای مردم است و در راستای هدف والای خود یعنی صلح و سازش قدم برمی دارد، عموما اختلافات و دعاوی باصبر و دعوت از صاحبان کلام و نفوذ در بین طوایف و خانواده‌ها و اعضای شعب پس از چند جلسه به سازش ختم می‌شود.

  26 خرداد 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63508
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام