رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت ا... رئیسی در استان گلستان:
مشارکت حداکثری در انتخابات موجب امنیت و اقتدار کشور می شود

رئیس شورای هماهنگی ستاد های انتخاباتی آیت ا... رئیسی در استان گلستان گفت: انتخابات رویداد بسیار مهمی است و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات موجب اقتدار و امنیت کشور می شود.
به گزارش گلستان فردا، سید علی طاهری در دیدار با دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد آزادشهر اظهار کرد: با شرکت مردم در رویداد مهم دوستداران نظام در خارج و داخل کشور خوشحال و بدخواهان و دشمنان نظام نا امید خواهند شد.
طاهری ادامه داد:امید است که شاهد حضور حداکثری و پرشور مردم در این انتخابات باشیم چرا که قوه مجریه به عنوان یکی از قوای مهم تصمیم گیرنده، نیازمند فردی اصلح است که سکان آن را به دست گیرد و امید است مردم با نگاه به عملکرد نامزدهای گذشته انتخاب اصلحی داشته باشند.
وی در رابطه با نقش قشر دانشگاهیان در انتخابات این دوره هم گفت: مردم ما توقع بیشتری از قشر دانشگاهیان بخصوص دانشجویان و خانواده‌هایشان دارند و همچنین قشر فرهنگی که انتخاب اصلحی داشته باشند و ملاک هایی که به این نتیجه اصلحیت رسیده اند را برای انتخاب صحیح به دیگران تعمیم دهند.

  12 خرداد 1400
بخش : خبرها / آزادشهر / انتخابات
کد خبر: 64425
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام