نماینده مردم قم در گرگان:
آیت ا..رئیسی در صورت اجرای تعهدات آمریکا به مذاکره اعتقاد دارد

نماینده مردم قم در گرگان گفت: چنانچه آیت ا.. رئیسی در انتخابات پیروز میدان شوند بی شک به مذاکره برجام اعتقاد دارند اما این موافقت فقط با قبول تعهدات و اجرای تعهدات برای ایشان امکان پذیر است.

به گزارش گلستان فردا، احمد امیر آبادی فراهانی با حضور در دفتر پایگاه خبری گلستان ما در پاسخ به سوالات خبرنگاران اظهار کرد: اگر آیت ا..رئیسی در این عرصه از رقابت ها به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شوند میز مذاکره را رد نمی کنند و آن را ادامه می دهند اما اجازه سوء استفاده به غربی ها را در این مذاکره نمی دهند چرا که ایشان معتقدند ، اول باید طرف مقابل تعهدات خود را در رابطه با برداشتن تحریم ها به اجرا بگذارد تا بتوان در ادامه راه به آن ها اعتماد کرد.
وی افزود: نظام اصل مذاکره را پذیرفته و خط قرمز فقط راجع به صهیونیست ها است اما به طور کلی مساله مذاکرات در این مدت مورد تاکید آیت ا..رئیسی بوده است اما شرط ایشان همان اجرای تعهدات طرف مقابل است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: بی شک هر رئیس جمهوری که بر سر کار بیاید دارای اختیارات زیادی است که می تواند در راستای بهبود وضعیت مردم  و کشور و نظام از آن اختیارات استفاده کند و آیت ا..رئیسی با پیشینه مدیریتی که در کشور داشته و دارند به خوبی صداقت خود را در رابطه با توجه به مسائل مهم کشور  از جمله معیشت مردم ، اشتغال جوانان ،  توجه به تولید و مبارزه با فساد نشان داده اند.
امیر آبادی فراهانی در پاسخ به این سوال که چرا برخی رقبا اقدام به تخریب آیت ا..رئیسی در فضای مجازی می کنند، اظهار کرد: پاسخ این افراد را  آیت ا..رئیسی  یک بار در سال 96 که کاندید ریاست جمهوری شده بودند و یک بار هم که اکنون مجدد  در عرصه انتخابات قرار دارند، با صعه صدر و برخوردهای صبورانه و متین بار داده اند و هیچگاه در مناظره ها و یا برخوردهای اجتماعی با منتقدان و رقبای خود از شرط ادب دور نشده اند.
وی ادامه داد: بی شک کشور و مردم نیازمند چنین مدیری صبور و آگاه به مسائل هستند تا بتواند با همان روش صعه صدر برای کشور برنامه ریزی کرده و در جهت توسعه آن گام بردارد.
امیر آبادی فراهانی با بیان اینکه برخی رقبای آیت ا..رئیسی با دامن زدن به شایعاتی چون حجاب زنان، حضور زنان در ورزشگاه ها ودیگر مسائل سعی در تشویش اذهان عمومی نسبت به آیت ا.. رئیسی دارند چرا که می دانند ایشان از چهره مقبول و قابل اعتمادی در نزد مردم برخوردارند، اما مردم فهیم نیز بر این مساله آگاه هستند.

  15 خرداد 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64430
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام