وزیر سابق وزش و جوانان:
دموکراسی بدون قید و بند مذهبی مقدور نیست

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: دموکراسی بدون قید و بند مذهبی مقدور نیست و احزاب در بسیاری از کشورهای دنیا بر اساس همین قید و بندها حرکت و انتخابات برگزار می کنند.

به گزارش گلستان فردا، دکتر محمد عباسی در "همایش یاران دکتر عباسی و حامیان آیت ا..رئیسی" اظهار کرد: هیچ کدام از حاکمیت ها و دولت های موجود بدون مکتب و ایدئولوژی بر سر کار نیامده اند و نتوانسته اند بدون اینها کشور شان را اداره کنند.
وی افزود: همواره بسیاری از دولت ها سعی بر آن داشته اند، با ترفندها و نیرنگ های متختلف نظر مردم دنیا را نسبت به اسلام و دولت های اسلامی از جمله جمهوری اسلمی ایران خدشه دار کنند و این در حالی است که به عنوان نمونه تشکیل داعش یکی از برنامه های دولت آمریکا بود.
عباسی ادامه داد: ایران تنها کشوری است که قانون اساسی و حتی انتخاب نوع جمهوریت را در ابتدای انقلاب برای مردم به رفراندوم گذاشت تا با نظر خود رای بدهند و این عمل در دولت های دیگر دیده نشده است.
وی گفت: مردم سالاری دینی به جز ایران در هیچ کجای دیگر دنیا به این شکل دیده نشده است و مردم هر چند سال یک بار برای انتخابات مختلفی که ریاست جمهوری یکی از آن ها است به پای صندوق های رای می روند و نامزد مورد علاقه خود را انتخاب می کنند.
دکتر عباسی با بیان اینکه ملت ایران یکی از آگاه ترین ملت هایی است که توانسته از حق خودش استفاده کند، اظهار کرد: یک فردی ممکن است در این فضای آزاد انتخاباتی رای خود را از مردم دریافت کند اما لیاقت استفاده کردن نداشته باشد.
وی افزود: یکی از مسائلی که این روزها در رسانه های بیگانه و برخی فضای های مجازی مکرر دیده می شود عدم تمایل مردم به شرکت در انتخابات است و مدام با شعار "در انتخابات شرکت نکنید "مشغول مسموم سازی فضای کشور به نفع خودشان هستند.
دکتر عباسی گفت: باید این شبه ها را از ذهن مردم پاک کرد و به آنها آدرس درست داد، چرا که هر زمان اصلاح طلبان سر کار آمدند مردم را از مشارکت در انتخابات ناامید کردند.
وی تاکید کرد: باید به مردم این هوشیاری را بدهیم که اگر می خواهید وضع موجود تغییر کند باید در انتخابات شرکت کنید.
دکتر عباسی در پایان اظهار کرد: اگر چه به دلیل شرایط کرونایی امکان تجمع و دیدارهای چهره به چهره کاندیداها بامرم در ستادها وجود ندارد اما تلفن و فضای مجازی سالم بهترین ابزار برای زدودن این محدودیت ها و تشویق مردم به شرکت در انتخابات است.

  21 خرداد 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64441
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام