رئیس دانشگاه آزاد گلستان:
یارانه هایی که از جیب مردم برداشته شد، سرانجامی نامعلوم پیدا کرد

یارانه هایی که از جیب مردم برداشته شد، سرانجامی نامعلوم پیدا کرد

رئیس دانشگاه آزاد گلستان گفت: بسیاری از یارانه هایی که در دولت گذشته از جیب مردم برداشته شده بود، سرانجامی نامعلوم پیدا کرد.

به گزارش گلستان فردا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری در در جمع شورای بسیج اصناف و جمعی از فعالان بازار استان اظهار کرد: در دوره هشتم هدفمند سازی یارانه ها را تصویب کردیم به این شرط که ۶۰ درصد هدفمندی به جیب مردم رفته و الباقی آن به بخش تولید و نیز مباحثی مانند بهداشت و درمان را نیز شامل شود،  ولی متاسفانه به دلیل نظارت هایی که فقدان آن مشهود است، آن موضوع مهم را به شدت منحرف شده میبینیم و اکنون بسیاری از یارانه هایی که در دولت گذشته از جیب مردم برداشته شده بود سرانجام نامعلوم پیدا کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت حوزه اقتصاد و بازار با حضور یک استاندار مردمی باید این جلسات منظم برگزار شود، تا از لحاظ کمیی و کیفی گره های پیش آمده یکی پس از دیگری بازشود.

دکتر طاهری ادامه داد: با وجود ظرفیت قوی علمی اساتید با تجربه ، دانشگاه می تواند با هماهنگی های لازم بسیاری از مشکلات استان را در مباحث علمی حل و فصل کند.

وی با بیان اینکه  دانشگاه، در حوزه معلومات و بخش اصناف و بازار  درحوزه تجربی، کارهای مهمی می توانند در کنار یکدیگر انجام دهند، گفت:  اگر این دو بخش با هم ادغام و لازم و ملزوم هم شوند بدون شک بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود.

حجت الاسلام سید علی طاهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در دوره ایی که به خاطر تعلل ها میزان خدمات دهی به مردم به شدت ضعیف شده بود ، طبیعتاً نهادهای خدمتگزار مانند بسیج به باز کردن گره های برزمین گذاشته زندگی مردم پرداختند.

وی  افزود: این تلاش ارزشمندی، صدالبته از برکات وجود ولی فقیه در جامعه است .

دکتر طاهری با تشکر از فعالیت انجام یافته بخش بانوان در رویکرد توجه به تولید پوشش هایی که به فرهنگ عفاف در جامعه کمک می کند، گفت: باید به طور جدی بگویم در این زمینه جای کار بسیار هست و برخلاف تبلیغات مسموم م جامعه ما به حفظ ارزشهای اخلاقی و انسانی پایبندی بسیار زیادی دارد.

گفتنی است پیش از سخنان حجت الاسلام سید علی طاهری، سرهنگ پاسدارابراهیم مهقانی ، رئیس سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی استان گلستان بابیان عملکرد این سازمان در رابطه با بازار گفت: تعامل و ارتباط اصناف با دانشگاه ، بسیاری از مسائل حوزه اقتصاد را کاهش خواهد داد .

وی افزود: به طور حتم استفاده از نصایح علما و شخصیت های مسئولیت گرا که خدمات بزرگ برای مردم ایجاد کرده اند،فرصت مغتنم به شمار می رود.

مهقانی گفت: در شرایط کنونی جنگ اقتصادی، رسالت بسیج اصناف، در همیاری به سازمان های اقتصادی بویژه سازمان صمت و جهاد در حوزه نظارت و تنظیم بازار بسیار مهم و اساسی است.

  17 شهریور 1400
بخش : خبرها / داخلی
کد خبر: 64809
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام