وزیر صمت:
توسعه روابط مستحکم اقتصادی هر یک از استان‌های کشور با دیگر کشورها موجب تحکیم روابط می شود

 امین

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت :توسعه روابط مستحکم اقتصادی هر یک از استان‌های کشور با یک یا چند استان‌ در سایر کشورها علاوه بر عمیق‌تر شدن روابط دو کشور سبب می‌شود در صورتی که روابط سیاسی آنها به هر دلیل تضعیف شوند این شرکت‌ها دوباره آنرا بهبود و تقویت بخشند.

به گزارش گلستان فردا، سیدرضا فاطمی امین عصر شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهار کرد: اکنون استان‌های "سن پترزبورگ، باجگیران و تاتارستان" روسیه به ترتیب با استان‌های "اصفهان، مرکزی و گلستان" تفاهم‌نامه همکاری متقابل دارند.

وی ایجاد یا راه‌اندازی مراکز تجاری یا خانه تجارت ایران در سایر کشورها را از دیگر سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای توسعه روابط اقتصادی کشورمان با سایر کشورها اعلام کرد و اظهارداشت: توسعه روابط اقتصادی با سایر کشورها از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم است.

شرکت تولیدی "بانیار پلیمر" گنبدکاووس که در زمینه تولید ماده اولیه ساخت دیوار و سقف‌های سبک (یونولیت) فعالیت دارد، ظرفیت تولید سالانه ۱۶۰ هزار تن مواد اولیه را دارد که به سبب عدم تامین مواد اولیه مورد نیاز از سوی واحدهای پتروشیمی کشور، فعلا با ۲۵ درصد ظرفیت مشغول کار است.

هم اکنون در این واحد تولیدی که فاز سوم آن نیز با ظرفیت ۸۰ هزار تن در دست احداث است، ۲۴۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.

 

 

 

 

  17 مهر 1401
بخش : خبرها / اقتصادی
کد خبر: 67776
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام