رئیس صمت گلستان خبرداد:
رونق دوباره تولید در شهرک صنعتی آق قلا/فعالیت ۱۰۰ واحد تولیدی

ق قلا- رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی شهرک صنعتی آق قلا دوباره به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت و معدن گلستان، حسینقلی قوانلو، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی آق قلا در سیل گلستان دچار خسارت شد و با تلاش صورت گرفته در همان روزهای ابتدایی فاز یک و دو آن از آب تخلیه شد.

وی افزود: پس از تخلیه آب از فازهای اول و دوم با حمایت مسئولان و همت کارفرمایان و کارگران، تولید در این بخش هایی از این شهرک، رونق دوباره یافته است.

قوانلو ادامه داد: فاز اول و دوم شهرک صنعتی آق قلا دارای ۱۵۰ واحد تولیدی بوده که حدود ۱۰۰ واحد آن به چرخه تولید بازگشته است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه فاز سوم این شهرک همچنان داخل آب است، اضافه کرد: بخش عمده ای از خسارت ها به صورت وام های قرض الحسنه چهار درصد جبران خواهد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دادیم همه بدهی های واحدهای خسارت دیده تا دو سال فریز شود و مصوب شده است که این واحدها تا ۵۰ درصد مشمول بخشودگی مالیاتی شوند.

قوانلو افزود: بناست تا همه طلب این واحدها از دولت هم حداکثر تا پایان اردیبهشت پرداخت شود.

  20 فروردین 1398
بخش : آق قلا / اقتصادی
کد خبر: 61650
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام