بازرس کل استان گلستان:
بزرگترین پرونده‌ بازرسی مربوط به کشف تخلف در یکی از بانک‌های استان است

 بازرس کل استان گلستان گفت: یکی از بزرگترین پرونده‌های بازرسی گلستان مربوط به کشف تخلف در یکی از بانک‌های استان به مبلغ ۱۵۴ میلیون یورو بود که در این زمینه چهار نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گلستان فردا، عبدالله آقاعلیخانی در نشست خبری اظهار کرد: در جلوگیری از تضییع اموال هم چهار پرونده به ارزش مجموع ۳۶۴ میلیارد ریال تشکیل شد و در ۸۰ مورد پرونده کیفری نیز رای به محکومیت متخلفین داده شد.

بازرس کل گلستان با بیان این که نگاه این سازمان مچ‌گیری از مدیران و دستگاه‌های مختلف اجرایی دولتی و خصوصی نیست، خاطرنشان کرد: به بخش‌های مختلف برای ریل‌گذاری در مسیر توسعه استان کمک می‌کنیم.

وی اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید و همگام با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، در یکسال گذشته ۹۰ مورد بازدید و بازرسی از واحدها و شرکت‌های تولیدی انجام شد و تلاش کردیم با حل موانع موجود، مسیر احیای واحدهای راکد و نیمه تعطیل را هموار کنیم.

بازرس کل استان گلستان از مردم خواست گزارش‌ها را به صورت موردی و دقیق گزارش کنند تا روند رسیدگی به آن تسریع شود.

آقاعلیخانی به ارسال ۴۵ مورد نامه و هشدار در خصوص دوربرگردان‌های غیراستاندارد گلستان به دستگاه‌های مختلف خبر داد و گفت: رسیدگی به این موارد که مطالبه عمومی در راستای کاهش تلفات جاده‌ای است تا رسیدن به نتیجه ادامه خواهد داشت.

بازرس کل استان گلستان با تاکید بر استمرار نظارت بر عملکرد مدیران برای کمک به دستگاه‌های اجرایی در مسیر رشد و توسعه استان گفت: در یکسال گذشته ۲۴۹ مدیر و کارمند میانی و ارشد گلستان تحت تعقیب تخلفات اداری قرار گرفتند.

علیخانی گفت: همچنین در این مدت ۶۵ پرونده تخلفاتی برای مدیران و کارمندان ارشد و میانی دستگاه‌های مختلف تشکیل شد که در راستای آن ۹۹ مدیر و کارمندان در گلستان تحت تعقیب کیفری قرار دارند.

وی بیان کرد: این اداره‌کل در یک سال گذشته به ۲ هزار شکایت مردمی رسیدگی کرد که بیشترین شکایات مربوط به شهرداری‌هاست.

  4 تیر 1402
بخش : خبرها / گرگان / اخبار داغ / اقتصادی
کد خبر: 69513
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام