امام جمعه موقت گرگان:
جبران خسارت ناشی از سیل برای مردم ممکن نیست

استمرار کمک رسانی به سیل زدگان ضرورت دارد

گرگان- امام جمعه موقت گرگان گفت:حجم میزان مشکلات ناشی از سیل به نحوی است که جبران آن از سوی مردم سیل زده ممکن نیست.

ه گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا))، حجت الاسلام قاسم لیوانی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد:خدمات ارزشمند نیروهای مسلح ارتش و سپاه در بسیار یاری رسان مردم بود و بحران سیل یک بار دیگر به همه اثبات کرد که نیروهای سپاه و ارتش در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: زحمات خالصانه و بی چشمداشت برادران سپاه و ارتش در این بحران جلوه جدیدی از خدمت را برای همگان متبلور کرد.

امام جمعه موقت گرگان تأکید کرد: امیدواریم که وعده‌هایی که داده شده زودتر محقق شود تا منازلی که نیاز به بازسازی دارد نوسازی و منازل و املاک دیگر تعمیر شود و زندگی عادی مردم برقرار شود.

وی به برخی گرانی‌های اخیر در حوزه صیفی جات در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این گرانی‌ها طبیعی نیست و دست‌های دشمنان نظام و بیگانگان در این امر آشکار شده است.

لیوانی بیان کرد: برخی از ایادی دشمن تلاش می‌کنند تا با ابزار فشار اقتصادی و تمرکز بر روی مسائلی مانند تورم و گرانی بین مردم و حکومت فاصله و انشقاق ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: آنها با پیکره نظام در تضاد هستند و می‌خواهند مردم را نسبت به انقلاب و نظام بدبین کرده و اعتماد بین حکومت و ملت را از بین ببرند.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن نیمه شعبان و فلسفه انتظار منجی اشاره کرد و ادامه داد: سنت الهی این است که در هر عصری اگر مستضعفان مورد ظلم و ستم قرار بگیرند خداوند یک نجات دهنده بفرستد و ازدیرباز مردمی که زیر ستم ظالمان بودند در ضمیر ناخودآگاه خود در انتظار منجی بودند.

  30 فروردین 1398
بخش : سیاسی
کد خبر: 61792
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام