استاندار گلستان:
همه امکانات برای تامین سلامت انتخابات و سلامت مردم مهیاست

استاندار گلستان با تاکید بر استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها برای برگزاری انتخاباتی پرشور، تصریح کرد: همه امکانات برای تامین سلامت انتخابات و سلامت مردم فراهم شده است.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، دکتر هادی حق شناس عصر امروز شنبه اول شهریور در نشست هم اندیشی انتخابات مرحله دوم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت استان در تمام ۲۴۴ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه، همه امکانات بهداشتی را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: حتما در همه شعبه ها، تب سنجی و استفاده از مواد ضد عفونی کننده انجام خواهد شد و به میزان کافی خودکار، ماسک و دستکش در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
دکتر حق شناس با بیان اینکه مردم به هیچ عنوان نباید نگرانی از بابت بیماری داشته باشند، خاطرنشان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری امتخابات، همه امکانات جهت تامین سلامت مردم را فراهم خواهد کرد.
وی افزود: به گونه ای برنامه ریزی شده تا کمترین تجمع را در شعب اخذ رای داشته باشیم و شعب نیز در فضای باز برپا خواهند شد.
استاندار گلستان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای تبلبغات کاندیداها گفت: در این مرحله، تبلیغات فقط در فضای مجازی انجام می شود و به همین علت طبق هماهنگی با صدا و سیما، به هر کاندیدا یک ساعت در بخش صدا و یک ساعت در بخش سیما، زمان برای اعلام برنامه ها داده می شود.
دکتر حق شناس اظهار امیدواری کرد: با همراهی مردم و مجریان، انتخاباتی پرشور در سلامت کامل برگزار شود.
مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کردکوی در ۴ شهرستان کردکوی، گمیشان، ترکمن و بندرگز در تاریخ ۲۱ شهریور برگزار خواهد شد.

  2 شهریور 1399
بخش : سیاسی / انتخابات
کد خبر: 63705
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام