نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی:
کانون وکلا نباید به دولت و یا قوه قضاییه وابسته باشد

گرگان- نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که سالانه سه هزار نفر جذب کانون وکلا می شوند، گفت: کانون وکلا نباید به دولت و یا قوه قضاییه وابسته باشد اما این موضوع منکر اصل نظارت بر کانون ها نیست.

علیرضا ابراهیمی ظهر پنجشنبه در جشن استقلال کانون وکلای دادگستری و سیزدهیمن دوره تحلیف کارآموختگان وکالت گلستان که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور در شرایط سختی به سر می برد و دولت و مجلس در تلاش هستند که از این تنگنای اقتصادی گذر کنیم.

وی افزود: اوضاع اقتصادی و اشتغال در کشور چندان مناسب نیست با این حال سالانه حدودسه هزار نفر جذب کانون وکلا می‌شوند و این نوعی کمک به نظام است.

ابراهیمی ادامه داد: برای عبور از این شرایط سخت و توطئه‌هایی که از سوی استکبار به کشورمان تحمیل شده به یک حرکت جمعی و اراده محکم نیاز داریم.

وی با بیان اینکه شوراهای حل اختلاف نتوانسته‌اند در کشور جایگاه خود را پیدا کنند، اظهار کرد: شوراهای حل اختلاف در کشور باید گسترش پیداکنند تا حجم پرونده‌ها در محاکم قضایی کاهش یابد

به گفته ابراهیمی  به رغم زحماتی که اعضای شوراهای حل اختلاف می‌کشند اما حقوق و دستمزد آنان هنوز دچار ابهاماتی است و امیدواریم سال آینده بتوانیم کاری برای آنها انجام شود.

  16 اسفند 1397
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61277
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام