رییس کل دادگستری استان گلستان:
آمار زندانیان گلستان در سال گذشته 22 درصد کاهش داشت

http://img6.irna.ir/1396/13961023/82794195/n82794195-72107693.jpg

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) ؛ رئیس کل دادگستری گلستان گفت : جلوگیری از ورود محکومان کمتر از سه روز به زندان ،  بررسی پرونده زندانیان در بدو ورود و افزایش بازدید قضات از زندان ها برای پیگیری  مشکلات و درخواست های زندانیان از جمله اقداماتی بود که پارسال تعداد زندانیان استان را 22 درصد کاهش داد.

هادی هاشمیان افزود: استفاده از مجازات های جایگزین به جای زندان هم در کاهش جمعیت کیفری استان  اثرگذار بود .

هاشمیان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس قوه قضاییه بر کاهش جمعیت زندان ها گفت: استفاده بیشتر از آرای جایگزین به جای حبس ، افزایش بازدید قضات از زندان ها برای بررسی وضعیت زندانیان و رسیدگی به مشکلات آنان ، پایش زندانیان به منظور جلوگیری از ورود به زندان افرادی که وثیقه و کفیل دارند از جمله برنامه های امسال دادگستری برای کاهش زندانیان است.

رئیس کل دادگستری استان گفت : افزایش 25 درصدی آرای جایگزین حبس و افزایش 15 درصدی صلح و سازش از برنامه هایی است که در برنامه اجرایی 98 استان پیش بینی شده است .

  29 فروردین 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61772
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام