رئیس کل دادگستری گلستان:
سنگ اندازی مدیران مشکل اصلی تولیدکنندگان گلستان است/ برخورد با اهمال کنندگان سیل اخیر

https://static2.jamaran.ir/thumbnail/TShxurqCZKHZ/rygr_OlXE1SXyfNcng8g_k74A2NhtW9cik2q-fLsewhd0Kpg7E2TlabZHC3eiEK-/d6px2EsGuDSI.jpg

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه در امر تولید در استان تسهیل شود، گفت: عمده مشکلات تولیدکنندگان گلستان سنگ اندازی مسئولان و مدیران است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان فردای ایران (گلستان فردا)ی ایران (گلستان فردای ایران (گلستان فردا)) به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان صبح سه شنبه در نخستین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال اظهار کرد: سال گذشته بر عکس سنوات گذشته جلسات شورا منوط به جلسه نبود و اقدامات منجر به بازدید میدانی و اقدام اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قضائی خواسته ایم در اجرای قانون دخالت داشته باشند، افزود: امسال سال رونق تولید است و انتظار داریم علاوه بر اقدامات سال گذشته در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی کارگروه‌هایی برای حل مشکلات تولیدکنندگان تشکیل شود.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان گلستان با تاکید بر تسهیل در امر تولید در گلستان، ادامه داد: عمده مشکلات تولیدکنندگان از بازار و تغییر نرخ ارز و … نیست بلکه عمده مشکلات آنها ما مسئولان و مدیران قضائی، اجرایی و بانک‌ها هستند.

وی اضافه کرد: سنگ اندازی ها و عدم نظارت‌های ما مدیران مشکلات عدیده ای را برای تولیدکنندگان استان ایجاد کرده است.

هاشمیان با تاکید بر اینکه دستگاه قضائی در برخورد با افراد متخلف در کنار شما مدیران است، تصریح کرد: نظارت تنها بر عهده حراست‌ها و دستگاه‌های نظارتی نیست و مدیران هم در این حوزه تکلیف دارند و باید خودشان پیش قدم شوند.

وی همچنین به وقوع سیل در گلستان اشاره و بیان کرد: ما نتوانستیم از بارش‌های اخیر که نعمت الهی بوده برای آبادانی استفاده کنیم و این امر نشانه بی برنامه بودن ماست.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه اگر سیل مدیریت می‌شد آسیب کمتری در استان شاهد بودیم خاطرنشان کرد: هرچند اولویت بر امداد و نجات و رفع گرفتاری و خسارت مردم است اما آسیب شناسی و برخورد با اهمال کاران و متخلفان احتمالی در سیل اخیر در دستور کار قرار دارد.

  3 اردیبهشت 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 61834
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام