رئیس کل دادگستری گلستان:
ششمین واحد تولیدی گلستان روی ریل/ رونمایی از یک محصول دانش‌بنیان با کمک دستگاه قضایی

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/10/07/13941007104357106802164.jpg

محصول دانش‌بنیانی که سال‌ها در پیچ و خم دستگاه‌های اجرایی گیر کرده بود، با کمک دستگاه قضایی رونمایی شد.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری در مراسم رونمایی از این محصول گفت: محققان جوانی که روی این محصول کار می‌کردند برای دریافت استعلام‌ها و مجوزها، سال‌ها معطل مانده بودند که پس از مراجعه به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان گلستان، این مشکل طرح و در جلسات متعدد با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، رفع شد و امروز شاهد رونمایی از این محصول و آغاز عرضه آن به بازار هستیم.

 

هادی هاشمیان با اشاره به عزم دستگاه قضایی استان بر رونق واحدهای تولیدی گفت:  از ابتدای امسال تاکنون اطلاعات 251 کارخانه و شرکت تعطیل و نیمه تعطیل و واحدهای تولیدی دارای مشکل استان جمع آوری شد‌.

 

هاشمیان ادامه داد: برای هر یک از این واحدها در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه استان گلستان، پرونده تشکیل و به نوبت با کمک دستگاه‌های اجرایی برای رونق تولید این واحدها اقدام می‌شود.

 

به گفته او، امسال پنج واحد تولیدی تعطیل استان گلستان با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره را از سرگرفتند که با فعالیت این واحدها 450 کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: دستگاه قضایی استان گلستان از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که به دنبال فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال هستند، حمایت می‌کند.

  30 مهر 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 62871
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام