تلاش قضایی برای رونق دوباره کارخانه راکد لبنیات در شهرک صنعتی آق قلا

https://cdn.isna.ir/d/off/golestan/2019/12/23/3/61519319.jpg

اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان امروز به شهرک صنعتی آق قلا رفتند و مشکلات چهار واحد تولیدی را بررسی کردند.

به گزارش گلستان فردای ایران (گلستان فردا)، مشکلات واحد های تولیدی دژ پلاستیک ، پارس ایده سبز و  سنگین برش حجت در این بازدید بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد .

واحد تولیدی که بیش از  یکسال از تعطیلی آن می گذرد  چهارمین  کارخانه ای بود که امروز اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان از آن بازدید کرند.

رئیس کل دادگستری گلستان پس از بازدید از این واحد تولیدی گفت: این کارخانه  آماده تولید است اما به علت اختلاف شرکا بیش از یکسال است که تعطیل و بیش از 100 کارگر آن بیکار شده اند .

هادی هاشمیان افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پرونده این کارخانه به صورت ویژه دنبال می شود و خوشبختانه با جلسات متعددی که با شرکا داشتیم مشکلات مدیریتی کارخانه حل شده و  بخش دیگر آن که مربوط به بانک ها و طلبکاران است نیز امروز با حضور دادستان مقرر شد نشستی با حضور طرفین تشکیل و راهکارهای حل مشکل بررسی شود .

هاشمیان ابراز امیدواری کرد: به زودی دوباره این واحد تولیدی ، بازگشایی شود و تولید را از سر گیرد .
وی با بیان این که امروز  تولیدکنندگان در صف مقدم جبهه اقتصادی هستند گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به دستور رئیس قوه قضاییه از همه ظرفیت های دستگاه قضایی  برای رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی حتی یک خط تولیدی به کار گرفته ایم .

این مقام ارشد قضایی استان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سال گذشته ، اجازه توقیف کارخانه ها و خط تولید را نداده ایم و تلاش کرده ایم در  دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی ، مشکلات حل و فصل شود.

هاشمیان ادامه داد و گفت:  روسای دادگستری ها و دادستان ها را نیز مکلف کرده ایم با مسئولان شهرستانی از واحد های تولیدی فعال و نیمه فعال بازدید و برای حل مشکل  این واحدها تلاش کنند که خوشبختانه با همین تلاش ها از سال گذشته تا کنون 27 واحد تولیدی فعال و نیمه فعال در گلستان  تولید را سرگرفتند و 600 کارگر به سرکار بازگشتند.

  2 دی 1398
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63053
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام