دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان:
اتهام اخلال در نظام تولید در انتظار مدیران سنگ انداز در مسیر تولید / کمبودهای زیرساختی در شهرک های صنعتی رفع شود

دادستان مرکز استان ؛ مدیران دستگاه های اجرایی که مصوبات تسهیل را اجرا نکنند،  تحت پیگرد قرار می گیرند .

به گزارش گلستان فردا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه امروز با فعالان اقتصادی استان با انتقاد از اجرا نشدن مصوباتی که در جلسه ها و کارگروه ها برای حل مشکلات بخش های تولیدی استان تصویب می شود  گفت: ساعت ها کار کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه ها در کارگروه ها و جلسات انجام و  برای رفع مشکلات تولیدکنندگان مصوبه می شود اما  بخشی از این مصوبات در بانک ها و دستگاه ها به بهانه های مختلف معطل می ماند و اجرا نمی شود .

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی با تاکید بر این که مصوبات ستاد تسهیل باید اجرابی شود و دستگاه ها حق ندارند این مصوبات را اجرا نکنند افزود: از این پس مدیرانی که در اجرای مصوبات ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی استان تعلل کنند ، به اتهام اخلال در نظام تولید تحت پیگرد قضایی قرار می دهیم .

دادستان سیدحسینی با بیان این که نمی شود شعار جهش تولید بدهیم اما حمایت نکنیم گفت: متاسفانه برخی مدیران نمی خواهند هزینه کنند و  با سپردن کار به زیردستان از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند.

وی افزود: وقتی مصوبه ای در ستاد تسهیل  با حضور نمایندگان همه اداره های مسئول تصویب می شود ، در مرحله اجرا همان دستگاه مسئول نباید به بهانه این که ساز و کارهای هر دستگاه متفاوت است از اجرای آن سر باز بزنند .

دادستان مرکز استان، بانک ها، برق و شهرک های صنعتی را از مشکلات عمده تولیدکنندگان عنوان کرد و گفت: با وجود تلاش های دادگستری برای جلوگیری از توقف واحدهای تولیدی ، اما همچنان اتفاق نظر در موضوع سودهای بانکی  وجود ندارد و علیرغم پیگیری های قضایی ، مدیران عاملان بانک ها پیگیر نیستند و موضوع را به کارشناسان سپرده اند و این امر کار را زمان بر کرده است .

سیدحسینی در ادامه با انتقاد از عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان گفت: باید زیرساخت های مناسب مانند سیستم تامین برق اضطراری در همه شهرک ها دیده می شد تا در شرایط اضطرار تولید دچار مشکل نشود . این که منتظر بمانیم مشکل ایجاد شود و بعد برای حل آن به فکر چاره باشیم درست نیست .

دادستان مرکز استان خطاب به فعالان اقتصادی هم از آنان خواست : وقتی دستگاه ها از طریق تقسیط بدهی ها و مهلت  به آنان کمک می کنند، تولیدکنندگان نیز حتما به تعهدات خود عمل کنند .

وی افزود: فعالان تولیدی که علیرغم حمایت ها به تعهدات خود عمل نمی کنند انتظار حمایت و کمک های دوباره نداشته باشند .

  13 بهمن 1399
بخش : سیاسی / قضاییه
کد خبر: 63925
تگ ها :

golestanfarda@gmail.com

نظرات 0
ارسال نظر
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler

شرکت گاز استان گلستان شرکت داده پردازان نیک نام ققنوس پارس تلگرام